Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Minifinans 2.0 vad tror ni?

Ska bli intressant att se när dom ändrar datum för lansering den här gången då...
Gissar på att någon gång mellan 08:00-09:00 imorgon så kommer det stå att dom tar emot ansökningar från och med 15:e augusti....;):rolleyes::facejoy:

Är det bisnode?

Tveksamt om de kommer öppna upp för det idag va?
Nej det tror jag inte.
Går fortfarande bara att göra intresseanmälningar utan någonting händer sen.
Jag menar ett företag som 2020 lovade att öppna upp inom 10-14 dagar igen efter sin systemuppdatering som öppnade 2 år senare och som dessutom nu redan ruckat på datumen 2-3 gånger ska man väl inte ha för mycket förhoppningar på...

Dom har tagit bort datumet som stod, men fortfarande när man klickar är det intresseanmälning som gäller. Roligt också att det står man kan ansöka om upp till 10 000 men när man läser texten under så står det "Det här är en högkostnadskredit upp till 5 000 kr."

Dom har tagit bort datumet som stod, men fortfarande när man klickar är det intresseanmälning som gäller. Roligt också att det står man kan ansöka om upp till 10 000 men när man läser texten under så står det "Det här är en högkostnadskredit upp till 5 000 kr."
Såg det också, men tänker att kanske där det stod ”intresseanmälan” så är det där man skall ansöka ?

Såg det också, men tänker att kanske där det stod ”intresseanmälan” så är det där man skall ansöka ?
Kommer in på samma formulär som tidigare, "vi tar ingen kreditupplysning när du fyller i det här formuläret" osv...nej, tror inte jag skulle söka via den sidan, känns skumt.

Sa ju det, vad trodde ni ens själva?
Snart skjuts det på till 15:e augusti, sen 25:e augusti, 15:e september osv..
Sen vid julafton 2025 kanske dom säger att dom öppnar efter nyår.
Nej, jag är inte så desperat efter pengar. Speciellt eftersom att dom fakturerade mig fel förra gången osv, så jag lägger ner detta nu. Rekommenderar er andra till att göra samma sak!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp