Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Minifinans 2.0 vad tror ni?

Förstår inte dom som inte kan komma in?
Jag tolkar det som att sidan är fungerande just nu dock finns det inte ”Mina sidor” de börjar ta emot intresseanmälningar från och med idag. Det står i varje fall 30:e juni, men att utlåningen startar 15:e juli (något dom verkar lagt till ganska nyligen).
Dock ser jag inte att man får svar direkt på skärmen om det blev godkänt eller avslag som de ju skriver att det ska stå.

Senast ändrad:
Förstår inte de som inte kan komma in?
Jag tolkar det som att sidan är fungerande just nu dock finns det inte ”Mina sidor” de börjar ta emot intresseanmälningar från och med idag. Det står i varje fall 30:e juni, men att utlåningen startar 15:e juli (något de verkar lagt till ganska nyligen).
Dock ser jag inte att man får svar direkt på skärmen om det blev godkänt eller avslag som de ju skriver att det ska stå.
Har du länken?

Förstår inte de som inte kan komma in?
Jag tolkar det som att sidan är fungerande just nu dock finns det inte ”Mina sidor” de börjar ta emot intresseanmälningar från och med idag. Det står i varje fall 30:e juni, men att utlåningen startar 15:e juli (något de verkar lagt till ganska nyligen).
Dom fiskar intresseanmälningar

De tar emot ansökningar från och med 15 juli.

De tar emot ansökningar från och med 15 juli.
Dom ändrade det idag isåfall. Inatt när jag ansökte så stod det 30:e juni och har stått det även innan.
Hehe alltid så här när företag ska öppna upp, håller aldrig sina tider. Nästan som oss låntagare då...;)
Bästa var väl ändå när dom sa att det skulle ta 2 veckor och så tog det 2 år.

Dom ändrade det idag isåfall. Inatt när jag ansökte så stod det 30:e juni och har stått det även innan.
Hehe alltid så här när företag ska öppna upp, håller aldrig sina tider. Nästan som oss låntagare då...;)
Bästa var väl ändå när dom sa att det skulle ta 2 veckor och så tog det 2 år.
Ja precis.
Det kanske tar 2 år till nu också :facejoy:

12:e Maj 2020 sa dom att det skulle ta runt 10-14 dagar :facejoy: :facejoy::facejoy:

Bilagor

• 2F7B99D4-7704-4D5D-BE59-1486D47B43A2.jpeg
    2F7B99D4-7704-4D5D-BE59-1486D47B43A2.jpeg
    211.4 KB · Visningar: 138
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp