- Meddelanden
- 844
- Mottagna reaktioner
- 325
- Poäng
- 497
Nu verkar det dock vara på gång med tanke på hemsidans nya design och deras utbud.12:e Maj 2020 sa dom att det skulle ta runt 10-14 dagar![]()
![]()
Nu verkar det dock vara på gång med tanke på hemsidans nya design och deras utbud.12:e Maj 2020 sa dom att det skulle ta runt 10-14 dagar![]()
![]()
Jaja absolut, säger jag inte emot. Lite kul bara att det första som händer är att de skjuter på det ytterligare 2 veckor bara.Nu verkar det dock vara på gång med tanke på hemsidans nya design och deras utbud.
Har du fått något svar på din intresseanmälan!Jaja absolut, säger jag inte emot. Lite kul bara att det första som händer är att de skjuter på det ytterligare 2 veckor bara.
Nej. Kommer igång den 15:e. Först då lär man kunna få svar tänker jag.Har du fått något svar på din intresseanmälan!
Tror det är 3e gången de skjuter fram datumet.Där skjöt dom fram första gången.
Hahaha. Dom kanske vill ha in sina löner innan dom börjar låna ut. Utlåning startar 25 JuliTror det är 3e gången de skjuter fram datumet.
Och då kom dom på nu att löning är 25:e?Hahaha. Dom kanske vill ha in sina löner innan dom börjar låna ut. Utlåning startar 25 Juli
Bara glömma dom här. Divide 2.0....