Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mina chanser till lån?

Jag tror inte det är några problem för dig att få till ett samlingslån. Fick ett själv nyss med 300 inkomst och 730 belåning på uc.

sök med advisa

Kalkylen är nog i snävaste laget. Du har ju inget att förlora så det är bara att söka och se vad utfallet blir. Önskar dig allt gott och ett stort lycka till! :tummen:

Problemet är att mitt kreditbetyg försämras för varje UC så nog har jag lite att förlora vill inte få ännu sämre förutsättningar :/ Blanko sidan hänvisar att jag bör ansöka via coop eller medmera bank vad tror ni om dem?
Har de fått in delar av mina uppgifter redan utan UC då?

Problemet är att mitt kreditbetyg försämras för varje UC så nog har jag lite att förlora vill inte få ännu sämre förutsättningar :/ Blanko sidan hänvisar att jag bör ansöka via coop eller medmera bank vad tror ni om dem?

Det är svårt att ducka en UC om du vill låna pengar. Långivaren Wästgöta Finans använder förvisso Bisnode för kreditupplysning så har du bra betyg på Bisnode kanske det är ett alternativ. Annars råder jag dig precis som Raritet att du använder en låneförmedlare typ Lendo eller Advisa.

har inte får ett enda förslag från Coop medmera så nej det tycker iaf inte jag. Dessa ingår i en förfrågan hos ex lendo så där har du isf allt i ett

Den där sidan försöker bara tjäna pengar, sök på lendo/advisa.

Hur menar du med detta, bör jag vara orolig för underskottet kan du utveckla lite så vore det toppen!
Din underskott är 129 000.Det betyder att du betalar mer än 10 tusen i månaden i ränteutgifter eller har du gjort dåliga aktier affärer med mera.Du kan gå till skatteverkets sidan och fylla in ansökan om jämkningen.Det är fyra månader kvar av detta året så du kan begära jämkning från nästa lön.Skatteverket är väldigt snabba med beskedet och sedan du går till arbetsgivaren med beskedet(godkänt) och dem drar mindre skatt.Du kommer att få många tusen lappar i högre lön.På detta sättet du kommer att minska underskottet till nästa år.Mer information hur du fyller i ansökan om jämkning hittar du på skatteverkets sidan.

har inte får ett enda förslag från Coop medmera så nej det tycker iaf inte jag. Dessa ingår i en förfrågan hos ex lendo så där har du isf allt i ett

Okey då har jag koll, tack. I inlägget innan så syftar jag på antalet förfrågningar och att dessa i sådanna fall skall medföra att mitt kreditbetyg far åt skyarna om jag nu frågar runt.

Din underskott är 129 000.Det betyder att du betalar mer än 10 tusen i månaden i ränteutgifter eller har du gjort dåliga aktier affärer med mera.Du kan gå till skatteverkets sidan och fylla in ansökan om jämkningen.Det är fyra månader kvar av detta året så du kan begära jämkning från nästa lön.Skatteverket är väldigt snabba med beskedet och sedan du går till arbetsgivaren med beskedet(godkänt) och dem drar mindre skatt.Du kommer att få många tusen lappar i högre lön.På detta sättet du kommer att minska underskottet till nästa år.Mer information hur du fyller i ansökan om jämkning hittar du på skatteverkets sidan.

Hade jag ingen aning om det låter ju riktigt fint! Och då utgår man från tidigare års deklaration och har med anledning av den möjligheten att få ut mer cash nu avseende lånutbetalningarna under 2020. I annat fall så skulle jag alltså få dessa pengar kvittade vid nästkommande deklaration eller har jag missuppfattat? I mitt fall så har jag nu förstått att underskottet om 129K avser en dålig trade samt då mina ränteutgifter som jag jobbar med att få bukt på.

Hade jag ingen aning om det låter ju riktigt fint! Och då utgår man från tidigare års deklaration och har med anledning av den möjligheten att få ut mer cash nu avseende lånutbetalningarna under 2020. I annat fall så skulle jag alltså få dessa pengar kvittade vid nästkommande deklaration eller har jag missuppfattat? I mitt fall så har jag nu förstått att underskottet om 129K avser en dålig trade samt då mina ränteutgifter som jag jobbar med att få bukt på.
Du uppfattade rätt!!!...(I annat fall så skulle jag alltså få dessa pengar kvittade vid nästkommande deklaration eller har jag missuppfattat?)Ja,så är det..Problem kan uppstå om du har gjort bra trade detta året.Då kan du få skattesmäll nästa år om du jämkar nu.Därför du måste kolla hur du ligger till på detta år hittills så att du inte fyller fel.Då kommer du att få skattesmäll nästa år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp