Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mina chanser till lån?

Okey då har jag koll, tack. I inlägget innan så syftar jag på antalet förfrågningar och att dessa i sådanna fall skall medföra att mitt kreditbetyg far åt skyarna om jag nu frågar runt.

När du söker via en förmedlare får du ju svar från upp till 40 olika aktörer på en uc. Söker du endast via Coop så får du ju bara svar från dom på en UC. De flesta förmedlarna jobbar dessutom med Coop. Du ska inte ”fråga runt”. Du ska kolla med en förmedlare, endast en.

Du uppfattade rätt!!!...(I annat fall så skulle jag alltså få dessa pengar kvittade vid nästkommande deklaration eller har jag missuppfattat?)Ja,så är det..Problem kan uppstå om du har gjort bra trade detta året.Då kan du få skattesmäll nästa år om du jämkar nu.Därför du måste kolla hur du ligger till på detta år hittills så att du inte fyller fel.Då kommer du att få skattesmäll nästa år.

Tack för svar. Varken bra eller dåliga trades i år i brist på likviditet... Får tacka cornonan för det för hade jag haft pengar hade jag säkert tradat bort de också och gjort det ännu värre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp