Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Mina chanser att kunna låna 10k

Tja folket hade verkligen behövt hjälp med ett lån på 10k akut. Var tror ni att jag kan få ett lån med 1 utmätningsförsök som försvinner om 2 månader.
Inga ff på UC 8,3 i risk
320k årsinkomst
1 utmätningsförsök försvinner i okt
Vill helst inte hålla på och chansa med onödiga förfrågningar.
Är jätte tacksam för hjälp

Du kan låna med stor säkerhet större summan än du behöver och du kommer att få flera erbjudande,så skicka iväg en ansökan via Lendo eller Advisa.

Du kan låna med stor säkerhet större summan än du behöver och du kommer att få flera erbjudande,så skicka iväg en ansökan via Lendo eller Advisa.
Men tror du inte att utmätningsförsöket kommer sätta käppar i hjulet för mig? Sen en annan fråga om man skickar en förfrågan via Lendo och säg man får ett erbjudande kommer de företaget jag fått ett erbjudande hos att ta en ny kreditprövning på mig?

Dem tar bara en kredit upplysning och jag hade utmättningsförsök och några st till betalningsanmärkningar och det gick bra.(fick 100k)

Har du skickat ansökan?Hur gick det?

Dem tar bara en kredit upplysning och jag hade utmättningsförsök och några st till betalningsanmärkningar och det gick bra.(fick 100k)
Hur gammalt är ditt utmätningsförsök och vilken uc score har du?

Nej jag tänkte vänta tills på måndag och ringa remeber och höra med dom innan jag
Nej ska vänta tills på måndag och ringa remember och höra om man kan bli beviljad deras kreditkort på 20k med mina förutsättningar sen eventuellt söka de kreditkortet. Good cash beviljade inte mig ett lån på 5k sist jag ansökte hos dom och inte heller advisa. Hitta en gammal uc kopia som jag hade tagit skärmdump på som jag kommer bifoga här. Där kan man se att jag hade 3 uc ff och 5 micro uc och en uc risk på 10,6% 280k årsinkomst och 1 utmätningsförsök och trots det så var det ingen som ville ge mig ett lån då. Så man blir ju skeptisk även idag när man har 0 uc ff att ens få ett lån med ett utmätningsförsök

Screenshot_20200808-143108_Gallery.jpg

Det var för ett par sedan.Hade uc score typ 8 om jag kommer ihåg,4-5 st anmärkningar och utmätnings försök mer än 2 år gammal(tror jag).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp