Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Mina chanser att kunna låna 10k

Det var för ett par sedan.Hade uc score typ 8 om jag kommer ihåg,4-5 st anmärkningar och utmätnings försök mer än 2 år gammal(tror jag).
Det är egentligen helt sjukt att vissa blir beviljade med sämre förutsättningar än andra. Borde ju vara helt tvärtom

Det är egentligen helt sjukt att vissa blir beviljade med sämre förutsättningar än andra. Borde ju vara helt tvärtom
Jag gjorde samma sak som du skulle göra på måndag.Hade då tillgång till min UC,tog skärmdump,skickade till Balanzia via mail och undrade om dem skulle tänka sig att låna med dem förutsättningar som jag hade.Dem svarade att ser bra ut och sedan ansökte jag och beviljades.Det gick väldigt fort 2-3 dagar sammanlagt tills jag fick 100 k.

Har hittat mitt gamla inlägg..Jag fick 100 tusen av balanzia med ränta 11.75%...(8 st anmärkningar...betyg 6.5%)Kontaktade dem via mail och skickade kopia på min uc och undrade om dem kan tänka sig att bevilja lånet med dem förutsättningar som jag hade...(att slipa onödigt ff)...Svaret var att det ser okej ut och då gjorde jag ansökan på deras sidan.Så maila till dem innan du söker.
Pengarna på konto efter 4 dagar.

Har hittat mitt gamla inlägg..Jag fick 100 tusen av balanzia med ränta 11.75%...(8 st anmärkningar...betyg 6.5%)Kontaktade dem via mail och skickade kopia på min uc och undrade om dem kan tänka sig att bevilja lånet med dem förutsättningar som jag hade...(att slipa onödigt ff)...Svaret var att det ser okej ut och då gjorde jag ansökan på deras sidan.Så maila till dem innan du söker.
Pengarna på konto efter 4 dagar.
Precis det är exakt så jag ska göra det är nog det smartaste sättet. Av dom 8 anmärkningar du hade var det något utmätningsförsök? Hur ser ditt kreditbetyg ut idag? Någon eller några anmärkningar som försvunnit? Med hur din förutsättningar såg ut då så borde jag garanterat få till ett lån hos balanzia om jag hade behövt 100k men grejen är den att det ända jag behöver just nu är bara ett kreditkort på 20k som en buffert om nått akut skulle hända.
Jag har ju som sagt inga lån eller krediter så jag behöver ju inte ett samlingslån eller liknande just nu. Men i nov tänkte jag köpa en bil för 150k så då kommer jag behöva ta ett billån kanske via Santander eller wasakredit

Precis det är exakt så jag ska göra det är nog det smartaste sättet. Av dom 8 anmärkningar du hade var det något utmätningsförsök? Hur ser ditt kreditbetyg ut idag? Någon eller några anmärkningar som försvunnit? Med hur din förutsättningar såg ut då så borde jag garanterat få till ett lån hos balanzia om jag hade behövt 100k men grejen är den att det ända jag behöver just nu är bara ett kreditkort på 20k som en buffert om nått akut skulle hända.
Jag har ju som sagt inga lån eller krediter så jag behöver ju inte ett samlingslån eller liknande just nu. Men i nov tänkte jag köpa en bil för 150k så då kommer jag behöva ta ett billån kanske via Santander eller wasakredit
Jag hade inga lån heller när jag gjorde ansökan och blev beviljad men jag rekommenderar inte Balanzia för din del eftersom du behöver inte pengarna nu(hög ränta).Mitt kreditbetyg ser mild sagt dåligt nu pga att jag fick återfall i spelmissbruk.Jag hade en gammal utmätningsförsök då och och alla andra anmärkningar var icke betald underhöllstöd.Lycka till...

Tja folket hade verkligen behövt hjälp med ett lån på 10k akut. Var tror ni att jag kan få ett lån med 1 utmätningsförsök som försvinner om 2 månader.
Inga ff på UC 8,3 i risk
320k årsinkomst
1 utmätningsförsök försvinner i okt
Vill helst inte hålla på och chansa med onödiga förfrågningar.
Är jätte tacksam för hjälp
Tror thorn finns hos lendo mfl,,,där skulle du säkert få låna 10k med dina förutsättningar ,,,

Jag gjorde en ansökan idag om ett remeber flex kreditkort efter ha pratat med kundtjänst om mina förutsättningar. Hon tyckte ej det skulle vara något problem för mig att bli beviljad ett kreditkort trots utmätningsförsöket. Hon kunde inte garantera att jag skulle få beviljat 20k men hursomhelst så gjorde jag ansökan och blev istället beviljad 25k. Fattar 0 men men jag tackar för det kunde inte blivit bättre.

Är det någon som vet om man kan överföra pengar från de här kreditkortet till sitt vanliga bankkonto? Måste jag först vänta tills kortet kommer innan jag kan göra något?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp