Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min väg.

Det finns väl egentligen ett område kvar? Slottstaden. Rörsjöstaden och Västrahamnen har gått ner sig rejält dom med så bortsett ifrån absoluta city så ser jag nog tyvärr inga bra områden kvar. Skulle väl kanske vara där omkring slussen/drottningtorget.
Allt är beroende på hur man ser det, själv tycker jag slussen/drottningtorget är helt ok, men där är jag väl partisk då vi bor inte så långt ifrån Slussen. För övrigt väldigt bra glasställe vid drottningtorget om man är svag för italiensk glass :D

Allt är beroende på hur man ser det, själv tycker jag slussen/drottningtorget är helt ok, men där är jag väl partisk då vi bor inte så långt Slussen :D

Det skulle inte förvåna mig alls om Du bor i en av ”mina” fastigheter... :D

Det skulle inte förvåna mig alls om Du bor i en av ”mina” fastigheter... :D

Jadu.. Kan säkert vara möjligt, men om jag uppfattat det rätt har ni inte enbart förvaltning utan övervägande egna fastigheter? Och är det det sistnämnda så bor vi troligen inte i någon av dem, men man vet aldrig :D

Jadu.. Kan säkert vara möjligt, men om jag uppfattat det rätt har ni inte enbart förvaltning utan övervägande egna fastigheter? Och är det det sistnämnda så bor vi troligen inte i någon av dem, men man vet aldrig :D

Nope fel... ett fastighetsförvaltande bolag :)Dvs. Vi äger inga fastigheter.

Ah, där ser man. Min teflonhjärna har nog missat det. Ja då är det inte helt osannolikt att man lyckats pricka in det :D

Nädå, ja har arbetat på många fastighets ägande bolag tidigare, men nu är jag hos ett förvaltningsbolag... :)

Jag har en reflektion angående boendesituationen.
Tänker lite på det du skrev @Bramserud.
Jag tycker att vi ska hylla de som bor mindre särskilt de med usel ekonomi som jag. Jag hade tidigare 10.500 kr i hyra men bytade ner mig till en tvåa med 6250 kr. Priset är att offra sovrummet till dottern och dela vardagsrummet till sov och vardagsrum. Detta lösgör mer än 4000 kr till förmån för mina borgenärer.

Jag har en reflektion angående boendesituationen.
Tänker lite på det du skrev @Bramserud.
Jag tycker att vi ska hylla de som bor mindre särskilt de med usel ekonomi som jag. Jag hade tidigare 10.500 kr i hyra men bytade ner mig till en tvåa med 6250 kr. Priset är att offra sovrummet till dottern och dela vardagsrummet till sov och vardagsrum. Detta lösgör mer än 4000 kr till förmån för mina borgenärer.

Exakt & bra jobbat till oss båda !!! YAY!

På dagen för exakt 3 år sedan satt jag & min dåvarande sambo med en hyra på 15.400kr/mån. Han flyttade ut & jag bytte lgh med grannen. Hamnade då på 11.700kr/mån. Bodde där i ett år. Flyttade sen till en annan 3:a på 9600kr & sen slutligen via lägenhetsbyte för ca ett år sedan, så bytte jag ”ner” mig till dagens 2:a om 6455kr/mån.
Det kallar jag oxå BRA JOBBAT!
Bor på bra adress.

Synd bara att jag inte då visste att fastigheten inom en snar framtid ska genomgå ett stambyte & då ”rusar” hyran upp...men de e en helt annan diskussion... :D

Exakt & bra jobbat till oss båda !!! YAY!

På dagen för exakt 3 år sedan satt jag & min dåvarande sambo med en hyra på 15.400kr/mån. Han flyttade ut & jag bytte lgh med grannen. Hamnade då på 11.700kr/mån. Bodde där i ett år. Flyttade sen till en annan 3:a på 9600kr & sen slutligen via lägenhetsbyte för ca ett år sedan, så bytte jag ”ner” mig till dagens 2:a om 6455kr/mån.
Det kallar jag oxå BRA JOBBAT!
Bor på bra adress.

Synd bara att jag inte då visste att fastigheten inom en snar framtid ska genomgå ett stambyte & då ”rusar” hyran upp...men de e en helt annan diskussion... :D
Det är ju sånt som är oförutsägbart. Vi försökte i varje fall. -:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp