- Meddelanden
- 326
- Mottagna reaktioner
- 368
- Poäng
- 477
Har som ett av mina delmål att börja motionera. Jag tror liksom att allt hör ihop; ekonomi, psykisk och fysisk ohälsa osv osv. Vi behöver inte bara ett bra
UC-score för att må bra, utan måste se över fler aspekter av livet. Jag tänker inte säga att jag klarat mitt delmål om att börja motionera förrän jag tränat 15 ggr, men nu är jag i alla fall på G och har ”bara” 13 pass kvar innan jag erkänner mig själv som motionär! En gång är ingen gång, tre gånger är en gång och 15 ggr är en vana!
UC-score för att må bra, utan måste se över fler aspekter av livet. Jag tänker inte säga att jag klarat mitt delmål om att börja motionera förrän jag tränat 15 ggr, men nu är jag i alla fall på G och har ”bara” 13 pass kvar innan jag erkänner mig själv som motionär! En gång är ingen gång, tre gånger är en gång och 15 ggr är en vana!

(om vi hinner, då vi måste hinna lappa och laga kläder, skörda frukt och bråka med andra i hushållet om att de bara får dricka 2dl mjölk per dag - och DESSUTOM hinna jobba helst lite mer än heltid för att ha råd att betala av blancos med höga räntor
. Jag har börjat rodda men är långt ifrån klar… Men har blivit väldigt duktig på att ta hand om mat. Förut hade vi såååå mycket matsvinn, nu går det mesta åt, det känns skönt, både för ekonomin och klimatet. Jag försöker greja lite då och då när jag har tid, det är skönt. Det får ta lite tid. Allt är åt det bättre hållet iaf!