Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min väg till hållbar ekonomi.

Härligt, bra jobbat och fortsätt kämpa skönt att ha en plan för hur man ska gå tillväga!
Tack! Har egentligen ingen direkt plan. Tar en månad i taget och sen försöker göra rätt i vardagen.

Om du är nöjd med klockan så tycker jag du kan behålla den. Får väl inte så mycket för den.

Remember: 402 000 kr 5000 kr i månaden i ca 15 år kvar
Sevenday: 291 000 kr 4000 kr i månaden i ca 9 år kvar
Brixo: 25495 kr 634 kr i månaden
Fairlo: 30 000 kr 1200 kr i månaden

Här ovanför var från maj månad.

Längesen jag uppdaterade denna tråden nu. Spelfri sen 12:e maj nu.

Har bytt bort Remember till Collector och hamnar på 3700 kr i månaden.
Sevenday har sänt räntan så har 3800 kr i månaden
Utöver har jag brixo kvar på 9000 kr. Är några 100-lappar i månaden

Sparat har jag också gjort. 500 kr varje månad på bospar. 1800 kr varje månad på buffert och på Avanza har jag 13000 kr på.
Nu taggar jag 2025!

Remember: 402 000 kr 5000 kr i månaden i ca 15 år kvar
Sevenday: 291 000 kr 4000 kr i månaden i ca 9 år kvar
Brixo: 25495 kr 634 kr i månaden
Fairlo: 30 000 kr 1200 kr i månaden

Här ovanför var från maj månad.

Längesen jag uppdaterade denna tråden nu. Spelfri sen 12:e maj nu.

Har bytt bort Remember till Collector och hamnar på 3700 kr i månaden.
Sevenday har sänt räntan så har 3800 kr i månaden
Utöver har jag brixo kvar på 9000 kr. Är några 100-lappar i månaden

Sparat har jag också gjort. 500 kr varje månad på bospar. 1800 kr varje månad på buffert och på Avanza har jag 13000 kr på.
Nu taggar jag 2025!
Så jäkla bra jobbat! Hoppas jag kommer kunna säga om ett år att jag varit spelfri sen nu…

Så jäkla bra jobbat! Hoppas jag kommer kunna säga om ett år att jag varit spelfri sen nu…
Säger som @pala87 det kan du och kommer du lyckas med också! Spelandet var ju det som förstörde min ekonomi med, önskar jag aldrig börjat.. tänker tillbaka vilken ångest det faktiskt gav en. Konstant tänkande på spel o ångest 24/7 över det. Idag hatar jag dedär jävla spelandet. Finns hjälp o få..Berätta för anhöriga. Du klarar det, pepp pepp

Säger som @pala87 det kan du och kommer du lyckas med också! Spelandet var ju det som förstörde min ekonomi med, önskar jag aldrig börjat.. tänker tillbaka vilken ångest det faktiskt gav en. Konstant tänkande på spel o ångest 24/7 över det. Idag hatar jag dedär jävla spelandet. Finns hjälp o få..Berätta för anhöriga. Du klarar det, pepp pepp
Jajusde och spelpaus..längsta tiden. Och innan året har gått ens kan man förlänga tiden igen med året

Vill man hitta genvägar så kan man tänka på att bankerna kan spärra konton

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp