Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min väg mot 0,1

Låter otroligt! Dom tillhör nog inte dom vanliga isåfall måste ligga annat bakom som dom inte fått ordning på!
Har man koll på orsaken? Finns ingen normal funtat människa som sätter sig där igen måste vara specifika fall!

Vet inte vad orsaken är, är ganska varierat vad som kommer in, elräkningar, tidningsprenumerationer, kvarskatter, snabblån, vanliga lån etc..

Kan säkert stämma, att 20% återkommer är riktigt illa, snittet i befolkningen med skulder hos kf är omkring 4%.
Fast man menar väl isåfall 80 procent av dom 4 procenten blir inte många

Förstår inte riktigt nu. Om 20% av dom som haft skuldsanering återkommer till verkställighet så är det 20% av de som haft skuldsanering. 80 återkommer inte. Vad du räknat på förstår jag inte:)

Förstår inte riktigt nu. Om 20% av dom som haft skuldsanering återkommer till verkställighet så är det 20% av de som haft skuldsanering. 80 återkommer inte. Vad du räknat på förstår jag inte:)

Skulle tro hon menar av Sveriges befolkning.

Förstår inte riktigt nu. Om 20% av dom som haft skuldsanering återkommer till verkställighet så är det 20% av de som haft skuldsanering. 80 återkommer inte. Vad du räknat på förstår jag inte
blev lite fel och jag tänkte på Sveriges befolkning såg att det var lite konstigt skrivet av mig

Kan säkert stämma, att 20% återkommer är riktigt illa, snittet i befolkningen med skulder hos kf är omkring 4%.

Nä, så resonerade nog inte chefen för Skuldsaneringsenheten. Hon menade absolut 20% av de med avslutad skuldsanering kom tillbaks till KF i någon form. Inte blandade hon in de med löneutmätning i begreppet. Det skulle varit vilseledande isåfall. Alla som får skuldsanering har ju inte heller kommit så långt som till utmätning. Många har ju även levt med så små inkomster/bidrag att det inte ens har funnits medel att utmäta.

Imorgon försvinner min sista anmärkning på UC (utmätningsförsök) känner mig som ett barn dagen före julafton!

Betyg idag, 4,6 (4,58 risk) och 552 i Score.

Tyvärr har inte mina nya inkomstuppgidter registrerats pga sen ändring, annars hade inkomst hoppat upp 150k också. Blir spännande inatt/imorgon!

Imorgon försvinner min sista anmärkning på UC (utmätningsförsök) känner mig som ett barn dagen före julafton!

Betyg idag, 4,6 (4,58 risk) och 552 i Score.

Tyvärr har inte mina nya inkomstuppgidter registrerats pga sen ändring, annars hade inkomst hoppat upp 150k också. Blir spännande inatt/imorgon!
Spännandd!! :eek::D Håll oss uppdaterade!! :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp