- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Nä, de sa ja inte heller att Du sa... Det var en fråga från min sida...
Ok, då svarar jag nej.
Nä, de sa ja inte heller att Du sa... Det var en fråga från min sida...
Låter otroligt! Dom tillhör nog inte dom vanliga isåfall måste ligga annat bakom som dom inte fått ordning på!
Har man koll på orsaken? Finns ingen normal funtat människa som sätter sig där igen måste vara specifika fall!
Fast man menar väl isåfall 80 procent av dom 4 procenten blir inte mångaKan säkert stämma, att 20% återkommer är riktigt illa, snittet i befolkningen med skulder hos kf är omkring 4%.
Fast man menar väl isåfall 80 procent av dom 4 procenten blir inte många

Förstår inte riktigt nu. Om 20% av dom som haft skuldsanering återkommer till verkställighet så är det 20% av de som haft skuldsanering. 80 återkommer inte. Vad du räknat på förstår jag inte![]()
Precis!! Så menar jag helt rättSkulle tro hon menar av Sveriges befolkning.
Förstår inte riktigt nu. Om 20% av dom som haft skuldsanering återkommer till verkställighet så är det 20% av de som haft skuldsanering. 80 återkommer inte. Vad du räknat på förstår jag inte
blev lite fel och jag tänkte på Sveriges befolkning såg att det var lite konstigt skrivet av migFörstår inte riktigt nu. Om 20% av dom som haft skuldsanering återkommer till verkställighet så är det 20% av de som haft skuldsanering. 80 återkommer inte. Vad du räknat på förstår jag inte![]()
Kan säkert stämma, att 20% återkommer är riktigt illa, snittet i befolkningen med skulder hos kf är omkring 4%.
Fast man menar väl isåfall 80 procent av dom 4 procenten blir inte många
Spännandd!!Imorgon försvinner min sista anmärkning på UC (utmätningsförsök) känner mig som ett barn dagen före julafton!
Betyg idag, 4,6 (4,58 risk) och 552 i Score.
Tyvärr har inte mina nya inkomstuppgidter registrerats pga sen ändring, annars hade inkomst hoppat upp 150k också. Blir spännande inatt/imorgon!
Håll oss uppdaterade!!