- Meddelanden
- 4 414
- Mottagna reaktioner
- 2 231
- Poäng
- 1 517
Alltså skuld o kreditkort register!Vad har du för förutsättningar i övrigt?
Alltså skuld o kreditkort register!Vad har du för förutsättningar i övrigt?
Faan nu blev det fel inlägg haha!Vad har du för förutsättningar i övrigt?
Vad har du för förutsättningar i övrigt?
Vid 50 i bruttolön har man nog chefsbefattning läkare fast dom har oftast mer! IT data finns mångaVafan har ni för yrken där ni kan plocka ut en bra bit över 50k i bruttolön. Själv är jag nöjd med mina 30k. Eller jag vill ju såklart ha högre lön, men men......
Jag får nog sluta på mitt jobb och utbilda mig till lokförare som jag hade tänkt mig. Dom tjänar rätt braVid 50 i bruttolön har man nog chefsbefattning läkare fast dom har oftast mer! IT data finns många

Hade velat blivit läkare men avskyr matte och hade inte MVG i alla ämnen ! Så då blev det sjuksköterska!Jag får nog sluta på mitt jobb och utbilda mig till lokförare som jag hade tänkt mig. Dom tjänar rätt bra![]()
Jag hoppade av gymnasiet tyvärr i 2.an och börja jobba på hemköp, blev fruktansvarig vid 17års ålder. Men eftersom jag inte gick ut gymnasiet så måste jag läsa om alla ämnen som jag har klarat av. Men får väl plugga upp på distans. Men Sjuksköterska är ju ett givande yrke, servicen har alltid varit top notch iaf på KS. När man brutit nåt eller öppnat upp skallenHade velat blivit läkare men avskyr matte och hade inte MVG i alla ämnen ! Så då blev det sjuksköterska!

Men ditt olagliga jobbande är väl inte kopplat till 600k årsinkomst? För olagligt jobbande syns ju inte på UC.@Adde87 kan säkert va så att minmånadslön är lägre än din.. men eftersom jag jobbat olagligt mycket har jag skramlat ihop till en hyvsad årslön.