Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min väg mot 0,1

Jag tror att det finns någon sorts icke offentlig lista som bankerna sparar så att dom vet vilka som varit sk dåliga kunder förrut. Enkelt för att undvika nya ev förluster.
Dom sparar för egen del i alla fall.

Herregud det är väl ingen nystart varför bli straffad livet ut! Blir mer o mer förvånad hur vårt samhälle fungerar! Efter en skuldsanering har jag svårt att tro man sätter sig frivilligt där igen! Straff nog under dom åren! Tror man lärt sig en del och man borde vara värdig en ny chans som människa!

Många klarar sig säkert, jag ser dock flera gånger i veckan personer som nyligen avslutat eller ibland inte ens avslutat skuldsanering innan det är dags för löneutmätning igen..

Många klarar sig säkert, jag ser dock flera gånger i veckan personer som nyligen avslutat eller ibland inte ens avslutat skuldsanering innan det är dags för löneutmätning igen..

Ja...jag hörde intervjun med någon chef på KF i något morgon program som nämde siffran 80% som inte återkommer i Era register efter slutförd skuldsanering...

Ja...jag hörde intervjun med någon chef på KF i något morgon program som nämde siffran 80% som inte återkommer i Era register efter slutförd skuldsanering...
Så är det nog absolut! Tror inte många vill hamna där igen! Vem sjutton vill leva på existensminimum hela livet knappast troligt! Nej ge folk en ny chans att rätta till sitt liv o misstag! Känns som vårat samhälle dömer ut o stämplar folk för livet som hamnat illa ekonomiskt! Bedrövligt isåfall!

Låter otroligt! Dom tillhör nog inte dom vanliga isåfall måste ligga annat bakom som dom inte fått ordning på!
Har man koll på orsaken? Finns ingen normal funtat människa som sätter sig där igen måste vara specifika fall!

Meningen med den ekonomiska rehabiliteringen är att man ska inse hur skuldsättning påverkar, inte hur en skuldsanering påverkar livet.

Bankbyte och sånt borde gå bra, någon du inte haft skulder hos kanske ger dig ett kreditkort.
Det du menar är helt enkelt du är stämplad livet ut och det får du leva med! Låter vansinnigt herregud det är människor vi pratar om inga terrorister eller mördare! Blir så ledsen o bedrövad hur vårat samhälle fungerar men vi låter farliga människor härja fritt på våra gator!

Kan säkert stämma, att 20% återkommer är riktigt illa, snittet i befolkningen med skulder hos kf är omkring 4%.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp