Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min tjänst rök.

Fick idag reda på att min tjänst ryker. Pga. "kostnadsbesparingar". Varit anställd en väldans massa år på detta företag och det kom från ingenstans.
Nu skall man se om jag kan placeras om, men det känns mer som man vill bli av med mig. Möte nästa V med HR och chef. Så många tankar, och från ingenstans. Jobbet har inget kollektivavtal. Antar att jag får något erbjudande.

Känns inget kul, dessutom bär man på allt det andra tunga. :(

Fick idag reda på att min tjänst ryker. Pga. "kostnadsbesparingar". Varit anställd en väldans massa år på detta företag och det kom från ingenstans.
Nu skall man se om jag kan placeras om, men det känns mer som man vill bli av med mig. Möte nästa V med HR och chef. Så många tankar, och från ingenstans. Jobbet har inget kollektivavtal. Antar att jag får något erbjudande.

Känns inget kul, dessutom bär man på allt det andra tunga. :(
Fasiken vad tufft! Men du har ju också ditt extrajobb på Outlier som förhoppningsvis hjälper…
Vet inte vilken bransch du är inom, men kanske finns en möjlighet att byta upp dig till något bättre?
Gå inte med på de första erbjudandet du får om utköp, försök få ut så mycket som möjligt. Våga vara svår.

Lycka till med allt!

Vad tråkigt:(. Kanske kan söka omställningsstöd?

Fasiken vad tufft! Men du har ju också ditt extrajobb på Outlier som förhoppningsvis hjälper…
Vet inte vilken bransch du är inom, men kanske finns en möjlighet att byta upp dig till något bättre?
Gå inte med på de första erbjudandet du får om utköp, försök få ut så mycket som möjligt. Våga vara svår.

Lycka till med allt!

Är inom IT, Outlier har tyvärr varit rätt torrt den senare tiden :(

Har du A-kassa?

Riktigt tråkigt.

Är inom IT, Outlier har tyvärr varit rätt torrt den senare tiden :(
IT är ändå en bransch med många möjligheter! Förstår att det är tufft, men försök vända det till något positivt -att du nu får möjlighet till kanske ett ännu bättre jobb med bättre lön och förmåner! Bor du i en liten eller större ort?

Trist, hoppas det vänder!
Förstår att det är en extra stress när man har skulder hängandes över sig.

Ta inte några lån bara… (om det nu ens är möjligt i ditt fall).
Uppdatera hur det går. Håller tummarna för att det ska lösa sig!

Känns fan illa. Undra om det var pga at jag lämnade in ett jämkningsbeslut, och att det därefter spridit sig och man tänker att jag är en risk. För många frågor.

Fick nått slit
Känns fan illa. Undra om det var pga at jag lämnade in ett jämkningsbeslut, och att det därefter spridit sig och man tänker att jag är en risk. För många frågor.
många jämkar. Även folk som inte har ekonomiska bekymmer. Så det har jag svårt att tänka mig

Fick nått slit

många jämkar. Även folk som inte har ekonomiska bekymmer. Så det har jag svårt att tänka mig
Säkert, men man börjar spåna...
Var verkligen ingen förvarning alls.

Trodde aldrig detta efter så många år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp