Det har säkert bidragit om du skött dig hos dom. Bara att gratulera igenHaft Swedbank i 17år, men aldrig tagit lån hos dom innan.

Tack! Ska se över alla små lån ikväll och betala av de värsta först. Men tror jag kommer minska månadskostnad med ca 7tkr!Det har säkert bidragit om du skött dig hos dom. Bara att gratulera igen![]()
Årsinkomst? Hur ser din uc ut som swedbank tog?Fyfan va sjukt!
Jag provade ansöka via Swedbank appen, ( jag har Swedbank )
Ansökte om 150.000:-, att jag ska samla lån.
Jag blev beviljad!!!!
7% ränta
26% Uc och 25ff!
Detta komma lösa allting!
367tkrÅrsinkomst? Hur ser din uc ut som swedbank tog?
Kolla din uc vad det är för risk på Swedbank kopian. Tänk att bankernas risker skiljer sig mellan vad du ser och de.367tkr
Min uc Score va 26%
25 FF
Får kolla när jag får denKolla din uc vad det är för risk på Swedbank kopian. Tänk att bankernas risker skiljer sig mellan vad du ser och de.
Tror för Drolzan var det pga långtidskund utan betalningsproblem. Samt visar UC olika pga alla banker använder egna bedömningar baserad på ens UC innehåll. Inte heller vill jag utesluta en bug i systemet för ingenting i hens förutsättningar talade för godkänt samlingslån.Stort grattis så sjukt att vissa får lån med sämre förutsättningar än andra o vise versa känns bara konstigt hela uc riskerna o ff osv som ett lotteri ibland. Får man lån så känns de som man vunnit pengar. Vill bara också få 1 stort sista samlinslån sen aldrig mer...
Stort grattis!!!367tkr
Min uc Score va 26%
25 FF