Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Önskar gärna en lista och tips till olika banker man kan höra av sig till direkt och fråga angående lån osv :)

alltså berätta sina förutsättningar osv för att se om det är
Möjligt samla innan ansökan uc görs.

gärna höra av egna erfarenheter eller sånt ni hört andra lyckats med!

prataR själv med rocker och har en på collector jag ska ringa imorn, men mitt betyg sjunker mycket fortare en jag trott det skulle. Så vill kolla olika alternativ.
Ring ikano oxå. De har ju även rak amortering. Även om de är lite gammaldags. De genomgår stora förändringar dock.

Och glöm inte att din egen bank!

Haft Nordea 17 år... men verkar ej få Förmån för det. Dom känns dö hårda.
Nej! Inte enligt mina erfarenheter. Tycker de är riktigt sjysta. Fick ju 3.95% på hela blankolånet a 1,05 milj. Utan att vara kund från början. Du måste fråga de. Boka tid i appen! Supersmidigt.

Nej! Inte enligt mina erfarenheter. Tycker de är riktigt sjysta. Fick ju 3.95% på hela blankolånet a 1,05 milj. Utan att vara kund från början. Du måste fråga de. Boka tid i appen! Supersmidigt.
Snacka med någon grin tant hon sa att allla har samma villkor förutsättningar oavsett hur länge man varit kund...

Kommer mitt underskott fucka betyget? Räknat att det är ungefär 14% av min årsinkomst.

D5D6F7B8-C453-446B-8A46-6E33A6D67322.jpeg
Härligt svar efter varit kund hos dom 17 år!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp