Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Det hon skriver stämmer inte överhuvudtaget. hade varit bra med en annan formulering, att inte enbart fråga efter samlingslån för det är för avgränsat. Istället kanske man kan hänvisa till att man se över alla sina bankärenden, dvs sparande, pengsion, lån mm mm. Eventuellt med syfta att byta bank eller att förstärka samarbetet. Tom skulle du kunna säga att du funderar på köpa hus och vill se över dina möjligheter. The sky is the limit.

Det hon skriver stämmer inte överhuvudtaget. hade varit bra med en annan formulering, att inte enbart fråga efter samlingslån för det är för avgränsat. Istället kanske man kan hänvisa till att man se över alla sina bankärenden, dvs sparande, pengsion, lån mm mm. Eventuellt med syfta att byta bank eller att förstärka samarbetet. Tom skulle du kunna säga att du funderar på köpa hus och vill se över dina möjligheter. The sky is the limit.
Ja men alltså skrev ett långt meddelande för någon månad 2 sen... fick exakt samma person som svara då.

Ja men alltså skrev ett långt meddelande för någon månad 2 sen... fick exakt samma person som svara då.
Då gå inte in i detaljerna förrän du har fått till ett möte. Min kontakt fick jag pga jag ville flytta bolånet. Då fick jag tilldelat en person som såg helheten. Det är ju hela din ekonomi som måste ses över, inte bara ett samlingslån men göra en bra plan för sparade till dig och barnen. Kanske lägg upp det som så att du funderar på köpa hus men måste se över hela ekonomin för att göra en vettig plan?

Då gå inte in i detaljerna förrän du har fått till ett möte. Min kontakt fick jag pga jag ville flytta bolånet. Då fick jag tilldelat en person som såg helheten. Det är ju hela din ekonomi som måste ses över, inte bara ett samlingslån men göra en bra plan för sparade till dig och barnen. Kanske lägg upp det som så att du funderar på köpa hus men måste se över hela ekonomin för att göra en vettig plan?
Jag har fonder på Nordea

Bra! Det är bra indikationer för att göra en ekonomisk plan. Du kan hänvisa till feedback du fått av en annan Nordea kund som fått stöd för att gå igenom allt.
Orkar ej med den där som svarar mer. Kommer gå till deras kontor ist haha.

Jävligt less på allt som har med lån osv att göra. Riktigt trött på skiten och annat privat... har en kontakt på collector ist så gjorde ansökan hos henne i hopp om att samla har uc nu 7.5% men enligt deras prognos blev det 10.6% på ansökan.... så 0.6% över så det blev avslag. Förmodligen för jag sa mina lån kostar 6 k
I månaden vilket den gör.... men tydligen så påverkar det vilket känns helt jävla sjukt med tanke på att man ska samla för att koma billigare? Aja nu blev det en jävla ff i onödan så nu lär väl betyget gå från 7.5% till 11% eller något istället... så trött på all den här skiten med uc och hur dom tänker osv. Ett jävla bakslag är vad det här blev. Orkar inte hålla på med det här mer nu. Det får va som det är fram till skatten kommer sen betalar jag in på krediten. Så får vi se vad som sker med betyget. Sen i augusti får jag väl se när jag har 2 ff bara. Känner mig ba slut som människa nu pga mina föräldrar ska hjälpa betala varje månad. Sen gå hemma med föräldrapenning få skit pengar. Sen utöver det ett barn som ej vill sova så man blir ju helt psykiskt lost pga man känner sig maktös...

Angående rocker ja jag kanske skulle kört där istället, men jag vet inte kändes inte rätt. Får vara vad det är fram till Augusti.

Känner bara nu att Fuck allt det här nu och allt som har med det att göra.........

Drygt med avslag! Varför använde du inte förmedlare? Då hade du haft Collector och chans på andra också.

Bra att ta en paus. Besvikelser behöver lite tid och distans för att komma vidare. Såklart har du kommit en lång bit det ska du inte glömma. Dessutom är din ekonomi inte helt lost, allt löser sig inom några månader. Om ett år ser du tillbaka på denna tiden som ”över”, been there, done that. Mycket lärdom om ekonomin, dig själv, hantera besvikelser men framförallt beslutsamhet!
Nya tag snart men andas ut nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp