Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Intr gjort något specifikt mer än att betala minsta betalning på lånen! Men nu sjönk betyget från 12.9 till 10,5!!! Fyfan vad underbart. Hamnar jag under 10% i övermorgon tror ni när en ff försvinner??
8B89A3DE-5C3E-4911-AC7A-E39AA10DCF4A.png

Men wow!! Du som som längtat såå efter 15 :) och nu har du halverat de!! Sjukt bra för dig!!

Har du sökt hos Rocker ännu? För de var väl de du pratade med som kunde hjälpa dig när du kom under 15 % ? :D

Har du sökt hos Rocker ännu? För de var väl de du pratade med som kunde hjälpa dig när du kom under 15 % ? :D
Inte sökt än. Pratar lite med han på sms nu idag faktiskt. Vill ej lägga ut här. Men är
Du intresserad skicka pm så kan jag visa :)

Härligt!!!!
Lång väg för mig till så bra betyg men den som väntar på något gott =)

Härligt!!!!
Lång väg för mig till så bra betyg men den som väntar på något gott =)
Jag trodde med det skulle vara det för mig. Har intr gjort några stora förändringar endå så sjunker det mycket. Fattar ej hur det funkar... så man vet aldrig. Men bättre inte ha förhoppningar :)

Önskar gärna en lista och tips till olika banker man kan höra av sig till direkt och fråga angående lån osv :)

alltså berätta sina förutsättningar osv för att se om det är
Möjligt samla innan ansökan uc görs.

gärna höra av egna erfarenheter eller sånt ni hört andra lyckats med!

prataR själv med rocker och har en på collector jag ska ringa imorn, men mitt betyg sjunker mycket fortare en jag trott det skulle. Så vill kolla olika alternativ.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp