- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Loggade in på Fairlo och kunde används Fairlo lösa. Grymt blev man av med klarna och har det på Fairlo istället med mycket bättre ränta. Sjukt grymt av Fairlo!
jag med! gick från 3400 till 520 så himla skönt! hoppas på att kunna öka min varda kredit på torsdag så jag kan baka in mer små skit, varit spelfri sedan juli i år och försöker göra allt för att få bort allt extra jag dragit på mej, vissa dagar vill man inte ens gå upp och vissa dagar känns allt helt fantastiskt! försöker blicka framåt..Loggade in på Fairlo och kunde används Fairlo lösa. Grymt blev man av med klarna och har det på Fairlo istället med mycket bättre ränta. Sjukt grymt av Fairlo!
Fortsätt kämpa.jag med! gick från 3400 till 520 så himla skönt! hoppas på att kunna öka min varda kredit på torsdag så jag kan baka in mer små skit, varit spelfri sedan juli i år och försöker göra allt för att få bort allt extra jag dragit på mej, vissa dagar vill man inte ens gå upp och vissa dagar känns allt helt fantastiskt! försöker blicka framåt..
Ja det är lite halv sjukt och blir ju jobbigt för ens psyke. Blir ju nästan manisk / tvångsbeteende...Jag känner precis som dig, fast min ekonomi just nu är väldigt bra, jag får sån ångest när alla räkningar och lån ska dras och går nog in på banken 10 ggr per dag för att försöka räkna ut allting, helst på kronan som ska dras och hur mycket som är kvar bla bla bla.. du förstår nog… blir galen på mitt eget beteende, men jag kan inte styra det.