Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min resa från skuldsatt spelberoende till nykter spelfri och påväg mot skuldfri.

Hjälp!

Mitt betyg är 28.7 nu. Måste vänta till det är under 15% sen kommer jag få samla på 300k. Har en låne man jag har kontakt med hos dom kommer jag kunna samla hos bara det är
Under 15%.

undrar bara hur lång tid det tar för det sjunka har just nu lånen jag skrivit ovan på uc. Förutom Thorn jag nyss betala bort. Har inkomst på 320 000 2020 och överskott på 113 000. Detta år är inkomst ungefär samma. Tror mitt betyg är så
Pass dåligt pågrund av alla förfrågningar och för att jag gått från 0 i lån till 320 000 på ett år.

Ammorterar varje månad på alla så lånen minskar. Men det är ff som jag har. Dom är
Såhär i datum.

13

2021-08-17
2021-08-16
2021-08-03
2021-07-28
2021-07-27
2021-07-07
2021-06-14
2021-05-31
2021-04-26
2021-03-16
2021-01-28
2021-01-12
2020-12-02

Någon som tror jag kommer under 15% i kanske mars när 4 ff försvunnit ? Eller måste jag vänta längre.

tack på förhand.

enda krediten jag har är Northmill 47 000 utnyttjade av 50 000

Dom andra 3 ligger som privatlån.
Fantastiskt hur du kämpar Dunder och vilken resa du gjort och du har inspirerat mig och många andra här. Tack för all input !

Du har alldeles för många FF men jag tror du kommer ner under 10% i vår. Jag har samma inkomst men dubbelt så mycket lån och krediter och betyg på 5 nu på UC med 4 FF. Så jag tror att vänta ut dina FF är helt avgörande.
Tack så hemskt mycket för svar :) Skönt höra.

Känns skönt skriva av sig här. För på mina sociala medier och överlag är jag öppet med Mitt gamla drogberoende och för att hjälp andra. Men med det här och att jag varit spelberoenden och skulder osv vill jag ej skylta elle berätta förutom
Nära
Vänner och familj. Men Kanske släpper när skulderna försvinner så jag kan hjälpa andra på den planen också.

Då gäller det att satsa på lösa northmill.
Problemet är har fått hjölp
Lösa massor skulder och måste försöka betala så mycket själv av summan på
Alla lån resten får jag hjälp med. Så blir svårt bara fokusera på Northmill betalar iaf 1500 per månad på den varav 400 ränta så den sjunker ju sakta men säkert. Så fort de är under 15% mitt betyg så ska jag samla dom 2
På Northmill och dom 2 jag har på rocker.

hade plan att höja Fairlo till 50k
Men får ej göra
Det Ellee ta nya lån för min familj som hjälpt mig. Så får köra på som det är
Så löser det sig när det löser sig.

Problemet är har fått hjölp
Lösa massor skulder och måste försöka betala så mycket själv av summan på
Alla lån resten får jag hjälp med. Så blir svårt bara fokusera på Northmill betalar iaf 1500 per månad på den varav 400 ränta så den sjunker ju sakta men säkert. Så fort de är under 15% mitt betyg så ska jag samla dom 2
På Northmill och dom 2 jag har på rocker.

hade plan att höja Fairlo till 50k
Men får ej göra
Det Ellee ta nya lån för min familj som hjälpt mig. Så får köra på som det är
Så löser det sig när det löser sig.
Precis, ibland fastnar man i ett läge, just nu. Men det kommer att lösa sig. Kanske inom någon månad eller 2 kan du öka på Fairlo? Och få bort Northmill. Mitt betyg dök drastiskt när krediterna försvann även om blanko ökade med lika mycket.

Precis, ibland fastnar man i ett läge, just nu. Men det kommer att lösa sig. Kanske inom någon månad eller 2 kan du öka på Fairlo? Och få bort Northmill. Mitt betyg dök drastiskt när krediterna försvann även om blanko ökade med lika mycket.
Jag får öka på Fairlo den 25e men mina föräldrar som hjälper mig med allt vill inte att jag ska. Säger att jag inte ska ta lån på lån och att dom kommer lösa mer åt mig. Men skulle endå va skönt så jag får ner och går snabbare til snabblån. Men bara gilla läget. Får prata med pappa den 25e igrn förklara. Annars äre ba vänta ut...

En annan positiv sak att jag inte spelet sen 8/4 och intr haft en tanke på spel! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp