Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min pension hur ligger jag till

LOL.
RIP...
Du satsar allt på en halt häst i ett lopp med 99999 halta hästar

Allt vete fan.

Hade ju närmare 2 miljoner för några veckor sedan jag kan gott undvara 200.000 på en halt häst.

Kunde jag sätta 500.000 på United ett år mot Liverpool kan jag omplacera en fond för 200.000 :D

Allt vete fan.

Hade ju närmare 2 miljoner för några veckor sedan jag kan gott undvara 200.000 på en halt häst.

Kunde jag sätta 500.000 på United ett år mot Liverpool kan jag omplacera en fond för 200.000 :D
Tyckte det stod 100%? Dvs allt.

Sen ska du aldrig betta mot Liverpool, iaf inte i toppmatcher. Betta istället på Hull när dom spelade på Anfield....

YNWA

Ja allt av det jag kunde placera. Någon premiepension. 100% av den.

Tjänstepensionen och resten av den allmänna står som den står :D

Bilagor

• 36611047-363E-4C7A-8DB2-DEAD36EDE652.png
    36611047-363E-4C7A-8DB2-DEAD36EDE652.png
    311.8 KB · Visningar: 9
Jag litar på dig i vått och torrt.

Då sitter vi i samma båt :) dom som förvaltar ap7 är duktiga. Tyvärr ser det tråktigt ut just nu på marknaden för de flesta portföljer.

Haha.
Olja, flyg, medicin är spekulationer. ;)

Edit: Jag handlar inte med aktier, betalar av mitt blanco för fullt. Jag är inte rik eller någon "börshaj"

De flesta känner till min story också, jag är miljonär men åt fel håll (minus). Handlar inte längre alls och ingen avsikt att göra det heller.

De flesta känner till min story också, jag är miljonär men åt fel håll (minus). Handlar inte längre alls och ingen avsikt att göra det heller.

Viktiga är att vara miljonär skitsamma åt vilket håll :D

Viktiga är att vara miljonär skitsamma åt vilket håll :D

Hade en polare som frågade mig om jag ville att han la in ett gott ord för mig till en av sina tjejkompisar när jag mådde som värst typ och vi var ute på en bar. Sa med glimten i ögat att han kunde ju säga att jag var miljonär, inte osant, aldrig sagt åt vilket håll :axelryck:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp