Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min pension hur ligger jag till

Tjänstepensionen upp 70.000 på tre veckor. Börsen har återhämtat sig @Amex @2pac

Bilagor

• Screenshot_20200605_001735_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200605_001735_com.android.chrome.jpg
    403 KB · Visningar: 19
Det vågar jag faktiskt inte svara på. Jag vet inte ens hur ofta man får pengar insatta där av lön.

Det vågar jag faktiskt inte svara på. Jag vet inte ens hur ofta man får pengar insatta där av lön.
Logga in på det försäkringsbolag du har så ser du
Jag får varje månad, många får en gång per år

Tjänstemän som går via collectum får varje månad, medan arbetare som går genom fora, då insatt en gång om året.

Tjänstepensionen upp 70.000 på tre veckor. Börsen har återhämtat sig @Amex @2pac

Har återhämtat sig väldigt starkt och snabbt, centralbankerna trycker nya pengar och pumpar in i marknaderna som att det vore julafton.

Börserna stiger och solen skiner men realiteten är att ekonomin i världen är skit just nu och arbetslösheten är hög, måste komma någon större konsekvens av detta. Det är som att börsen och den reella ekonomin går mot varandra.

Börsen har aldrig varit så övervärderad som nu, men det betyder inte att den kommer gå ner.

Har återhämtat sig väldigt starkt och snabbt, centralbankerna trycker nya pengar och pumpar in i marknaderna som att det vore julafton.

Börserna stiger och solen skiner men realiteten är att ekonomin i världen är skit just nu och arbetslösheten är hög, måste komma någon större konsekvens av detta. Det är som att börsen och den reella ekonomin går mot varandra.

Aldrig någonsin varit sådant gap mellan underliggande ekonomin och börsen.

Det enda man gör är tar bort risken i zombie företag, ökar gapet mellan rika och övriga.

Lär bli mer upplopp världen över.

Börsen har aldrig varit så övervärderad som nu, men det betyder inte att den kommer gå ner.

Börsen kommer krascha TOTALT om det kommer en andra våg o karantän o skit igen. Börsen stiger för folk är optimistiska för framtiden, minsta lilla grej som rubbar på det och den här uppgången kommer försvinna på 2 dagar typ.

fortfarande en bit kvar till toppnivåer

Börsen kommer krascha TOTALT om det kommer en andra våg o karantän o skit igen. Börsen stiger för folk är optimistiska för framtiden, minsta lilla grej som rubbar på det och den här uppgången kommer försvinna på 2 dagar typ.

fortfarande en bit kvar till toppnivåer

Tänker mest att den stiger för att riksbankerna har pumpat in pengar i systemen och de har ingenstans att gå än börsen. Det är oroväckande vad som händer vid nästa nedgång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp