Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min pension hur ligger jag till

Premiepensionen är pengar som finns också, inkomstpensionen är mer fiktiva medel

@Terry_ , du borde försöka placera din premiepension och samla tjänstepensionen någonstans där du kan placera den med

Jag använder mig av lifeplan.se
Och min pension har gått stadigt upp åt, mest pga av alla onödiga kostnader/avgifter som dom hjälper en att t bort.
Dom ger rekommendationer och du gör alla val själv. Ett tips om man inte är så insatt

Jag tror också det problemet är bara att jag inte vet hur man gör :D

Du är privat tjm, du borde göra det på collectum.se

Det du ser under tjänstepension, heter dom något med itp alla?

Jag vet inte om det är senaste tidens oro på börsen som påverkat men jag har på den allmänna gått ifrån 947.000 till 932.000

Jag tror också det problemet är bara att jag inte vet hur man gör :D

jag tror du inte vill chansa o intressera dig för placeringar och bli aktiv kanske efter de fåtal stories som finns här... jag kan i varje fall inte hantera det.

skulle inte rekommendera någon spelmissbrukare det personligen

jag tror du inte vill chansa o intressera dig för placeringar och bli aktiv kanske efter de fåtal stories som finns här... jag kan i varje fall inte hantera det.

skulle inte rekommendera någon spelmissbrukare det personligen

får nog vara otroligt vaksam över dig själv då och hur du beter dig i samband med det

Nej alltså jag har inte gjort någonting över det. Jag kan ingenting om varesej börsen eller placeringar.

Noterade bara att jag har mindre pengar när jag loggar in på www.minpension.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp