Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Min kamp mot ett bättre liv

Kör väl en egen tråd där jag själv kan skiva av mig lite. Blir dock flummigt då jag har koncentration svårigheter. Det påverkar lite hur jag skriver. Så ingen tar illa vid sig, tänker om jag skulle formulerar mig otydligt i mina svar. Menar inget illa.

Man får fråga mig om allt möjlighet om någon behöver hjälp med något kring skador/ försäkringsbolag / mediciner m m. Det har varit mitt liv i många år en kamp mot stora bolag som kör över en.

Blev för många år sedan
påkörd och fick då en rejält nackskada. Blivit Operationer m m. Men har bara blivit sämre genom åren. Efter flera väldigt låga ekonomiska erbjudanden från ett bolag så hade jag inget val än att gå vidare. Där började då en mångårig kamp. Sjukt påfrestande för en som tycker små vardagliga grejer kan vara som att bestiga berg. Ett annat försäkringsbolag såg dock helt annat på det hela så där har jag som ung sjukpensionärs en liten trygghet ändå. Men då jag förlorade mot ett stort bolag så blev framtiden väldigt oviss.

// Blev en dubbel hyra för mig denna månaden. Men mår så dåligt av hela situationen med att försöka få ihop livspusslet , med barnen m m.. som många andra människor då. Blir bara extra kämpigt då man har konstant ont hela tiden//

Kommer fylla på med mycket mer om den ekonomiska situationen . Återkommer!

Senast ändrad:
Någon som har nått tips på ”jobb” som man som invalid( ork och koncentration ) så mindre % 1-2 timme dag då. Som man ev skulle fixa via datorn. Ska tillägga att jag inte är speciellt data kunnig.

Någon som har nått tips på ”jobb” som man som invalid( ork och koncentration ) så mindre % 1-2 timme dag då. Som man ev skulle fixa via datorn. Ska tillägga att jag inte är speciellt data kunnig.
Jag kommer bara att tänka på betalda undersökningar, men det är väldigt mkt jobb för lite pengar om du frågar mig.

Jag kommer bara att tänka på betalda undersökningar, men det är väldigt mkt jobb för lite pengar om du frågar mig.

Ja, har faktiskt kört det , men ja jäklar va tid det tar för så lite.

Ja, har faktiskt kört det , men ja jäklar va tid det tar för så lite.
Exakt, blir väl timlön på ca 3 kr/timmen. Men har hört att en del kan komma upp i några hundra i månaden. Det var i a f inget för mig.

Exakt, blir väl timlön på ca 3 kr/timmen. Men har hört att en del kan komma upp i några hundra i månaden. Det var i a f inget för mig.

Hehe, ja nä det blir som inget. Finns nog inte så mkt annat i mitt läge.

Tack för att du berättar!
Det lättaste är nog telefonsex, att stryka och stöna lite samtidigt för en summa pengar haha. Såg detta på outsiders vid något tillfälle men vet inte om det är att rekommendera.

Haha , den var bra

Beroende på hur du har det med rörligheten: skulle dag-matte/husse kanske kunna vara någonting?

Alternativt om det blir för mycket att ha djuret hemma hela dagen, kanske kolla om det finns någon i närområdet som behöver hjälp med en promenad mitt på dagen?

Beroende på hur du har det med rörligheten: skulle dag-matte/husse kanske kunna vara någonting?

Alternativt om det blir för mycket att ha djuret hemma hela dagen, kanske kolla om det finns någon i närområdet som behöver hjälp med en promenad mitt på dagen?

Bra tips tack !

Skulle absolut kunna ta hund promenader. Tar nästan dagligen promenader ändå. Inget högt tempo dock.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp