Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Medianinkomst

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Spelmissbruk är som alla andra missbruk, det beror på att man har en sjukdom och den kan drabba vem som helst.
Så sant och det kan driva en helt utom kontroll! För två år sedan visste jag knappt hur man spelade och ännu mindre hur man tar sms lån! Sen gick allt bara utför och nu är man mycket kunnig på ett negativt sett inom detta och fastnat i deras hemska klor! Vill så gärna skruva klockan tillbaka sådär en två år! Och få en ny chans i livet

Så sant och det kan driva en helt utom kontroll! För två år sedan visste jag knappt hur man spelade och ännu mindre hur man tar sms lån! Sen gick allt bara utför och nu är man mycket kunnig på ett negativt sett inom detta och fastnat i deras hemska klor! Vill så gärna skruva klockan tillbaka sådär en två år! Och få en ny chans i livet
Det är ett helvete att ha ett spelmissbruk. Jag har levt med en spelmissbrukare och det gör så ont i hjärtat att jag/vi inte fick en ärlig chans pga missbruket. Missbruket gick före allt och drogen var starkare än allt förnuft. Jag har dock lärt mig mycket av denna resan men tyvärr så har den även sänkt mig.

Det är ett helvete att ha ett spelmissbruk. Jag har levt med en spelmissbrukare och det gör så ont i hjärtat att jag/vi inte fick en ärlig chans pga missbruket. Missbruket gick före allt och drogen var starkare än allt förnuft. Jag har dock lärt mig mycket av denna resan men tyvärr så har den även sänkt mig.

Sen samtidigt var min sambo min starkaste motivation till att sluta spela, så ibland kan det vara en fördel också :/
Tråkigt att det gick så för dig tycker jag :(

Men spel är djävulens påfund. Förstör exakt allt i livet. För både spelaren och alla omkring honom/henne...

Spelmissbruk är som alla andra missbruk, det beror på att man har en sjukdom och den kan drabba vem som helst.

Ja, jag lät väl dum som tänkte att det kanske inte är i alla grupper. Det är bara mitt ego som är sårat över att jag drogs till spel. Jag känner alltid medlidande med andra och tänker inget negativt, vet att det kan hända alla. Jag kände mig inte deppig eller något när jag spelade men har stor prestationsångest i livet och har en känsla av att vara sämre än alla. Vill göra så mycket och jobbar lite här och där på 20 saker och alla sniglar sig fram/ingenting händer. Tappade väl hoppet och tron på mig själv. Är skiträdd för att försöka mitt bästa och inte lyckas. Har haft sån ångestkänsla över en uppsats som ska in om några månader redan 2016 och det kan efterhand ha skapat spelandet. Hade redan misslyckats med en uppsats några år tidigare och dragit på mig csnlån. Jag har haft förlorare-tänket. Det är slut med det. Måste se allt det bra istället men jag är jättetävlingsinriktad och aldrig nöjd. :p

...du hjälpte honom när han hade de ”jobbigt”...borde inte han återgälda detta med tanke på Din egen uppkomna situation?!

Sen samtidigt var min sambo min starkaste motivation till att sluta spela, så ibland kan det vara en fördel också :/

Men spel är djävulens påfund. Förstör exakt allt i livet. För både spelaren och alla omkring honom/henne...
Vi är särbos idag. Jag lämnade för att tvinga honom in i behandling. Två år har gått nu.

Jag har också sabbat lite för min sambo. Skäms skitmycket.

Så sant det är nog det värsta som hänt man går ständigt runt med ångest och mår dåligt! Har fruktansvärt dåligt samvete inför familjen då jag även sänkt dom! Alltid tidigare varit en ekonomisk person som skulle ha full koll på ekonomin nu har allt raserats och fort har det gått!

Kunde inte personen sluta själv? :( Tufft.

Jag har också sabbat lite för min sambo. Skäms skitmycket.

Jag sabbade skitmycket haha. Ifrån att aldrig varit sen med en räkning eller ens vetat vad SMS-lån är till 30 sms-lån, fyra krediter, 2 blancolån, arbetsbefriad....Allt över 4-5 månader. Men hon stöttade mig och nu är jag på uppgång. Jag reser mig likt Phoenix ur askan och hon kan vara hemma och ha det jävligt gött tack vare min lön.
Det lönar sig alltid i slutändan att vara reko!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp