Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Medel fr fonder/stiftelser- utmätning?

Ja det är många olika saker. Tror att verkställighet är störst totalt sett.
Sen finns ju betalningsföreläggande kundservice, konkurstillsyn, skuldsanering, försäljning, förebyggande, specialindrivning(räknas nog till verkställighet) och inregistrering..
Sedan finns olika gemensamma, typ it, HR (om det inte är hos skatten) och andra diverse gemensamma enheter.
@Insatt kanske fyller på med något vitalt jag missat
Har genom åren mest haft att göra med eran avdelning i Visby. Hoppas att jag är klar med er för gott. Inget illa menat ;)

Har genom åren mest haft att göra med eran avdelning i Visby. Hoppas att jag är klar med er för gott. Inget illa menat ;)
Finns några olika där också. Tror betalningsföreläggande och verkställighet finns där

Ja det är många olika saker. Tror att verkställighet är störst totalt sett.
Sen finns ju betalningsföreläggande kundservice, konkurstillsyn, skuldsanering, försäljning, förebyggande, specialindrivning(räknas nog till verkställighet) och inregistrering..
Sedan finns olika gemensamma, typ it, HR (om det inte är hos skatten) och andra diverse gemensamma enheter.
@Insatt kanske fyller på med något vitalt jag missat
Kan inte komma på något som saknas. Dödsbo Haparanda om man kan kalla det eget?

Kan inte komma på något som saknas. Dödsbo Haparanda om man kan kalla det eget?

Gränsfall, det är ju verkställighet, inte mer speciellt på det viset än bm/utland

Trodde alla instanser fanns på alla kontor där KFM finns. Verkställighet finns tex på vissa orter osv? Undrar på vilka positioner inom KFM det krävs att man är jurist?
För att arbeta som kronofogde krävs juristexamen och att ha suttit ting. Verksjurist finns även en tjänst som heter.
Det finns inte kundtjänst, inregistrering, försäljning, betalningsföreläggande, förebyggande, specialverkställighet på alla kontor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp