Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Meddelandelån är dem bra?

Fick också den upplysningen senast, fick avslag efter att alltid fått ok innan.
Pratade med dem och dem har tydligen höjt sina krav sa dem

Hmm...
Är i valet & kvalet huruvida jag ska betala av hela min skuld till dom på 15K och söka 30 nu gör du mig osäker på det.
Vad har du för förutsättnignar?

Hmm...
Är i valet & kvalet huruvida jag ska betala av hela min skuld till dom på 15K och söka 30 nu gör du mig osäker på det.
Min man hade dom sökte på 25000kr fick 15000kr och hade då hög på Creditsafe om dom tar det fortfarande.
Inkomst ca 450000kr men som
Sagt det var ett tag sen

Hmm...
Hade inte så bra förutsättningar, hade haft så jag fick 6000 varje gång innan. Så med dina 15000 där så har du ju bättre.
Men ändå 6000 till 0 när allt betalats som det skulle.

Dessa har paus på sin utlåning för tillfället men dom räknar med att påbörja densamma inom någon/några veckor.

Dessa har paus på sin utlåning för tillfället men dom räknar med att påbörja densamma inom någon/några veckor.
visst är det kreditupplysning via nåt annat än Bisnode? Haft lån hos dem förut men alltid blivit nekad på alla belopp senaste 1-2 åren. Men det kanske kommer att gå att låna där igen snart? Vad sa de till dig?

Safenode hette deras upplysningsföretag, frågan är dock om detta kommer starta upp igen. Dom har sagt i månader att det är på gång inom några veckor...

Tror pengarna är slut där.

Safenode hette deras upplysningsföretag, frågan är dock om detta kommer starta upp igen. Dom har sagt i månader att det är på gång inom några veckor...

Tror pengarna är slut där.
Nån som varit i kontakt med dem på senaste tiden? Fortfarande samma svar?

Jag tror det, dom skulle maila alla sina kunder när dom är uppe och snurrar igen.

de är aktiv fick ett godkänt där förra veckan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp