Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Meddelandelån är dem bra?

Blev förvånad när jag blev beviljad 10k hos dessa för någon vecka sedan med rätt så usla betyg.

Kan tillägga att jag har 3 anmärkningar varav ett utmätningsförsök (2 år gamla)

ansökte innan och fick att jag skulle Maila in ID. någon som vet om ifall det är långt gånget då så att det verkar som om att man kommer få?
har sökt innan men alltid blivit nekad efter manuell granskning så är första gången jag fick att jag skulle Maila in så är ju åt rätt håll

ringer dem och håller på sen med förresten eller är id kontrollen allt de gör?

dem ringde nu men missade och dem använder inasator tyvärr. testar igen vet någon om det är knepiga frågor?

Någon som blivit beviljad här? Får inte inloggningen med banken att fungerar utan det bara ”snurrar”

ok, men efter att jag legitimerat mig så står det och snurrar i upp till 20 minuter ? Nån som blivit beviljad nu och isåfall vilka förutsättningar?

Är det ingen mer än jag som inte får inloggning via instantor att fungera? Det bara snurrar efter att jag legitimerat mig? Funkar på andra sidor men inte meddelandelån eller flexlimit? Nån som har något tips?

Vilken upplysning tar dom Bisnode eller Creditsafe?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp