Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Massor små lån

Måste erkänna att jag hade nog fel i ditt läge , trodde du inte gick runt alls ! Går du runt ska du absolut inte släppa skulderna ! Då kommer du fixa det ! Skulle du inte gå runt skulle jag rekommendera att släppa det istället !
Inte utan att ha gjort en ordentlig konsekvensanalys för mamman som då drabbas hårt!

Inte utan att ha gjort en ordentlig konsekvensanalys för mamman som då drabbas hårt!
Det tycker jag personen ska göra iallafall för hennes mamma är ju faktiskt skriven på flera av lånen . Bättre att berätta så det inte kommer som en rejäl chock senare ! Kan ju vara så att mamman också kanske kan hjälpa till med något istället för att behöva släppa lånen sen och själv blir drabbad av lånen som hon hjälpt till med

Sen gäller det ju att personen verkligen slutar att låna och sluta spela nu . För forsätter personen att låna för att täcka andra lån så kommer personen ha lån på miljonen snart ! Det gäller att bryta lånandet ! Gör man inte det så går det aldrig tyvärr !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp