- Meddelanden
- 1 281
- Mottagna reaktioner
- 840
- Poäng
- 717
Jag hade helt glömt bort en sak.
GOTHIA.
Ringde dem direkt nu när jag kom på det.
Pratade med dem precis, jag har 11 ärenden hos dem på totalt 127.000kr.
Två stycken som ligger hos KF på 30.000kr vardera, kunde de inte göra något åt.
MEN de resterande 9 skulderna på totalt 67.000kr fryser dem räntorna på idag, återkallar dem, bakar ihop skulderna och jag ska betala 1000kr i månaden till dem.
Det är ganska mycket med 1000kr i månaden känner jag Spontant med utmätning. Men att räntefritt betala 1000kr i månaden på en skuld på 67.000kr, det är en bra deal tycker jag.
Gothia kanske inte är så pjåkiga som alla tror? Jag är iaf riktigt nöjd med detta. Känns otroligt bra.
Så, totalt 10 olika ärenden på en totalsumma om 79.000kr har jag lyckats fått återkallat och fryst ränta på inom 24h, med en total avbetalningsplan på 1400kr i månaden.
Jag slutar snusa från och med måndag så går det ju faktiskt jämt ut.
Bättre för hälsan, bättre för skuldsaldot.
GOTHIA.
Ringde dem direkt nu när jag kom på det.
Pratade med dem precis, jag har 11 ärenden hos dem på totalt 127.000kr.
Två stycken som ligger hos KF på 30.000kr vardera, kunde de inte göra något åt.
MEN de resterande 9 skulderna på totalt 67.000kr fryser dem räntorna på idag, återkallar dem, bakar ihop skulderna och jag ska betala 1000kr i månaden till dem.
Det är ganska mycket med 1000kr i månaden känner jag Spontant med utmätning. Men att räntefritt betala 1000kr i månaden på en skuld på 67.000kr, det är en bra deal tycker jag.
Gothia kanske inte är så pjåkiga som alla tror? Jag är iaf riktigt nöjd med detta. Känns otroligt bra.
Så, totalt 10 olika ärenden på en totalsumma om 79.000kr har jag lyckats fått återkallat och fryst ränta på inom 24h, med en total avbetalningsplan på 1400kr i månaden.
Jag slutar snusa från och med måndag så går det ju faktiskt jämt ut.
Bättre för hälsan, bättre för skuldsaldot.
Senast ändrad: