- Meddelanden
- 326
- Mottagna reaktioner
- 368
- Poäng
- 477
Sexchatta och fota fötter: jag döööör! Eller kanske sälja använda trosor. Det är en bransch har jag hörtInom vården Arbetar jag extra. Skulle dock vilja ha något mer välbetalt. Men det finns alltid timmar att ta in inom vården. Får se till att byta direkt bara när KF hittar det. Då är dock vården bra.
Jobb inom data vid tid är nog svårt. Haha du får sex chatta. Såg det någonstans här i forumet.
Klandrar dem inte, det är en desperat lösning. Jag har själv funderat och spekulerat i sjuka saker stundvis. Sälja njurar, bli försöksperson, sälja foton på fötter och allt vad fan det nu finns.
Dock inte gjort något av det. Tack och lov.
Alltså bygg, it och handel är väl det bästa betalda
Mest flexibelt är vården skulle jag säga.
Nu står det inte 2033 längre. Skulden ökade med typ 70.000 Idag. Jag hade nog inte räknat fel från början med andra orD. enligt prognosen ska jag nu ha 300.000 kvar att betala 2033, hur fan det nu är möjligt.
det kommer inte att hända. Jag accepterar inte det. Dör av tanken.
Jag får jämka ännu mer, jobba hårdare och trakassera inkasso dagligen tills dem tröttnar på mig och fryser räntan. När det närmar sig slutbetalning ska jag få dem att återkalla det mot ett belopp. Det måste finnas kryphål och genvägar. Det finns det ju till allt annat.

jag hoppas så att jag hittar ett annat alternativ till extrainkomster, haha.
ah, men SKIT att beloppet ändrats. Men som du säger, det är bara att göra vad du kan och så får du omförhandla längs vägen. Du kanske blir en sjukt bra upphandlare efter det och blir supervälbetald!
ja vården är ju också bra på det sättet att ob gör sån stor skillnad, mvh sitter på nattjobbet!
Du kommer fixa det här galant, vi hejar på dig.