- Meddelanden
- 31 506
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Fick brev från uc idag att marginalen kikat på mina uppgifter, ja vet inte varför. Jag har ett onyttjat kort hos dom och inga planer på att skaffa annat heller..
Fick brev från uc idag att marginalen kikat på mina uppgifter, ja vet inte varför. Jag har ett onyttjat kort hos dom och inga planer på att skaffa annat heller..
Dom tog en titt på mig med 18 juni i år. Förstår inte heller varför.
Är det micro-uc de tagit?Fick brev från uc idag att marginalen kikat på mina uppgifter, ja vet inte varför. Jag har ett onyttjat kort hos dom och inga planer på att skaffa annat heller..
Är det micro-uc de tagit?
Till mig kommer det från UC hela tiden dom har mig under bevakning inte så konstigt då jag har förfallet lån där.Fick brev från uc idag att marginalen kikat på mina uppgifter, ja vet inte varför. Jag har ett onyttjat kort hos dom och inga planer på att skaffa annat heller..
ingen full UCPå mig är den motiverad dom tar UC hela tiden. Har förfallet lån därInga sena betalningar eller övertrasserat kort? Annars känns det som ett jäkla otyg att de tar upplysningar helt godtyckligt. Har också ett kort hos dem och jag är inte alls sugen på att de tar en omotiverad upplysning på mig.