Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Marginalen, har kikat på mina uppgifter

Fick brev från uc idag att marginalen kikat på mina uppgifter, ja vet inte varför. Jag har ett onyttjat kort hos dom och inga planer på att skaffa annat heller..

Fick brev från uc idag att marginalen kikat på mina uppgifter, ja vet inte varför. Jag har ett onyttjat kort hos dom och inga planer på att skaffa annat heller..

Märkligt! En tagen upplysning alltså? Slå dem en signal pronto i sådana fall så att det inte är ett bedrägeri på gång.

Dom tog en titt på mig med 18 juni i år. Förstår inte heller varför.

Dom tog en titt på mig med 18 juni i år. Förstår inte heller varför.

Inga sena betalningar eller övertrasserat kort? Annars känns det som ett jäkla otyg att de tar upplysningar helt godtyckligt. Har också ett kort hos dem och jag är inte alls sugen på att de tar en omotiverad upplysning på mig.

Till mig kommer det från UC hela tiden dom har mig under bevakning inte så konstigt då jag har förfallet lån där.
Så fort en ny händelse kommer upp får jag en ny UC dom har tagit.
Står bara inkomst o anmärkningar i princip :( ingen full UC

Inga sena betalningar eller övertrasserat kort? Annars känns det som ett jäkla otyg att de tar upplysningar helt godtyckligt. Har också ett kort hos dem och jag är inte alls sugen på att de tar en omotiverad upplysning på mig.
På mig är den motiverad dom tar UC hela tiden. Har förfallet lån där:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp