Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginalen Bank lån via Enklare – när betalas pengarna ut?

Hej!
jag gjorde en ansökan via enklare igår på 40k och fick då några olika erbjudanden men valde att ta Marginalen Bank då dom hade lägst ränta, men till min fråga!
Jag har signerat skuldebrevet/avtalet hos dom vilket jag gjorde igår förmiddag och när jag går in på mina sidor hos dom står det ”nytt lån” innebär det att allt är klart och när i så fall brukar pengarna komma? Mvh

Hej!
jag gjorde en ansökan via enklare igår på 40k och fick då några olika erbjudanden men valde att ta Marginalen Bank då dom hade lägst ränta, men till min fråga!
Jag har signerat skuldebrevet/avtalet hos dom vilket jag gjorde igår förmiddag och när jag går in på mina sidor hos dom står det ”nytt lån” innebär det att allt är klart och när i så fall brukar pengarna komma? Mvh
Tog 2-3 dagar för mig förra året efter de stod så

Tog 2-3 dagar för mig förra året efter de stod så
Okej, får se om det dyker upp någonting imorgon då eller fredag!
Känns som allt borde vara klart och att jag inte behöver vara orolig då dom inte kontaktat mig någonting och att det står ”nytt lån” på mina sidor

Okej, får se om det dyker upp någonting imorgon då eller fredag!
Känns som allt borde vara klart och att jag inte behöver vara orolig då dom inte kontaktat mig någonting och att det står ”nytt lån” på mina sidor
Men spyr på Marginalen nu.
Såg att jag inte kan logga in på deras hemsida pga jag måste nu ÄVEN verifiera mig med Nationellt id kort eller pass.
Vem har ens det när man har körkort numera? Herregud...zzz så dåliga.

Men spyr på Marginalen nu.
Såg att jag inte kan logga in på deras hemsida pga jag måste nu ÄVEN verifiera mig med Nationellt id kort eller pass.
Vem har ens det när man har körkort numera? Herregud...zzz så dåliga.
Men herregud så värdelös! tror knappast någon tänker på pass längre som du säger använder man väl i så fall enbart sitt körkort

Är det svårt att få lån hos Marginalen Bank? Jag funderar på att ansöka om ett samla lån där...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp