Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Marginalen Bank lån via Enklare – när betalas pengarna ut?

Tack för informationen. Då är det nog bättre att jag försöker direkt hos Norwegian eller Coop, eller kanske via Lendo. Men som jag har hört har Lendo ändrat sin kommunikation — man väljer inte längre själv bland erbjudandena.
Jodå vissa verkar få samtal andra inte. Bara be dom öppna de om du inte ser.

De tvingar folk att ha samtal för att erbjuda tjänster men efter lite skitsnack öppnat dem erbjudande. De kommer förlora kunder på det här sättet, undrar vilken klok man på Lendo kom på det här lysande ide haha

sökte via zmarta "renovering" 250.000 valde santander dom frågade inget extra uppgifter o betalade ut efter 1 dag

förra veckan, 380.000 inkomst 1.72miljon belåningnär jag sökte , betyg 1.1% 4st ffr

Du har 1.72 miljoner i synliga lån men 380.000 i inkomst. Trots det har du 1.1% i UC-beyg? OCH blev beviljad ytterligare 250 000 i lån?

Du har 1.72 miljoner i synliga lån men 380.000 i inkomst. Trots det har du 1.1% i UC-beyg? OCH blev beviljad ytterligare 250 000 i lån?
Måste finnas ett bolån som lån. Allt annat är helt orimligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp