Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Make spelmissbrukare, hjälp!!!

wasakredit med bara han som låntagare? Eller bolån med oss båda som låntagare?

• Wasakredit

Röster: 11 84.6%
  • Bolån

Röster: 2 15.4%

• Totalt antal röstare
    13
Många som har haft problem med spel här så lyssna på alla dem gällande ekonomin...
Jag själv har insett att jag med har problem med spel och jag förlora nog min kärlek pga det, hon visste/vet inte om något för jag dolde det ganska bra och efter att vi gick skilda vägar så kändes det som att jag förstört allt och började spela ännu mer och det var här ekonomin gick utför rejält.
Innan så spela jag upp mycket pengar men hade inte massa stora lån,skulder,dåligt kreditbetyg och massa förfrågningar.
Hade jag berättat för henne och hon hade ställt upp så tror jag nog vi hade varit tillsammans nu. Men jag vågade inte, så tragiskt egentligen.

Som alla säger så finns det nog större skulder om man gräver djupare och att han hotar med skilsmässa om du inte ställer upp är riktigt lågt tycker jag.
Jag skäms som fan för den sitsen som jag satt mig i och skulle aldrig ha mage till att säga en sån sak.
Tvärtom så skulle jag bli så fruktansvärt glad att du inte packa ihop och drog direkt utan att du vill lösa det istället men självklart ska ni inte belåna bostaden och du ska inte ta lån.
Tycker du har erbjudet allt du kan iom att du ville stanna kvar om han tog tag i problemet.
Tänk på dig och din dotter först och främst om han inte ändrar sig gällande det du sa.
Förmodligen mår han rikigt dåligt men därför behöver man inte vara elak och börja hota med saker.

Hoppas det löser sig för dig
Och uppdatera gärna hur det går...

Håller tummarna för dig...

Ojoj vad jag känner igen mig i din man. Alla dessa 1000 ursäkter och undanflykter! Man blir expert på att manipulera folk, även sina närmsta. Jag slutade inte förrn min man hade 100% koll på mitt konto. Jag har bara kontanter nuförtiden, jag kan inte ha nåt annat för då är det kört.
Jag tror att han har en del till att berätta!
Kramar till dig <3

Nu ikväll ringer min svärfar mig och jag får en UTSKÄLLNING deluxe...

Min man sprang över dit förut och nu har alla gått ihop sig för att jag är självisk!

Blev riktigt förbannad då och sa att min svärfar själv kunde belåna sitt hus isåfall för att hjälpa sin son han älskar så mycket och litar på honom 100%. Pengar är inget problem för honom då han har det bra ställt och om hans son då inte har problem då kan han ställa upp tycker jag.

Min man sprang över dit förut och nu har alla gått ihop sig för att jag är självisk!

Blev riktigt förbannad då och sa att min svärfar själv kunde belåna sitt hus isåfall för att hjälpa sin son han älskar så mycket och litar på honom 100%. Pengar är inget problem för honom då han har det bra ställt och om hans son då inte har problem då kan han ställa upp tycker jag.

Starkt jobbat....
Stå på dig det är inte du som har satt er i den här situationen.
Tyckte det var ett bra förslag från din sida.

Ta barnen och dra en vecka till Rhodos om du kan ta semester.
Jävla uselt beteende.
Är han en man eller är en kärring vars föräldrar ska reda ut en SÖRJA som HAN SJÄLV och ingen annan försatt såväl sig själv som alla er andra i.
Jävla typ alltså.

Han kan ju göra upp en betalningsplan med din man och ta ett lån åt honom han verkar ju tycka att han har något med erat liv att göra? Inte!

Det visar ju bara på att han inte litar på din man utan vill lägga allt på dig.
Stå på dig!

Om han litar så mycket på honom att han slutat spela så borde det inte vara ett problem.

Jag blir verkligen arg på sådana ful knep att man går ihop flera mot en!

Jag tänker verkligen på dig och känner med dig.

Säg att ni ska ju ändå skiljas han är inte ditt ansvar mer.

Det kan väl inte skilja många tusenlappar per år mellan samlingslån blanco och ta det på bolånet. Och vad säger att det blir så lätt att höja bolånet? Ni har ju redan höjt, banken kommer vara mer misstänksam denna gång.

Be honom vissa sin sida på Kreddy, då ser du lånen och krediterna som är inrapporterade till UC iallafall.

Tänkte också på Kreddy där kan du logga in med bank id och får se dem flesta lånen han har.

Tror som många ovanför; din man har på klassiskt missbrukarmanér inte berättat hela sanningen, dels för att han inte vågar och dels för att kunna fortsätta spela. Går att få ganska höga månadskostnader med sms-lån och krediter som inte syns på UC. Att han helt plötsligt inte betalar på sina synliga skulder och drar märkliga förklaringar känns väldigt misstänkt och som han innan han har betalat dom lånen som syns på UC, behöver använda pengarna till andra lån. Desperation och spelberoende går hand i hand och är långt ifrån charmigt.
Blir förbannad dock att han är såpass feg i allt att han offrar familj och lägger skulden på dig. Håller med som några sagt att missbruk kan göra sådant med en men skulle själv aldrig i mina djupaste missbrukarstunder (kan lova att dom har varit djupa) ha hjärta att skylla allt på den jag älskar. Men där är man nog också olika. Tycker hans föräldrar borde sluta curla och låta honom ta ansvar. Hoppas verkligen att du hittar en lösning på detta. Fortsätt stå upp för dig själv och din dotter som du gör nu!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp