Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Möjligheter till samlingslån?

Är du säkert att dom ovan du listar inte är osynliga förfrågningar?

Kan du ta en printscreen (där du döljer dina personuppgifter naturligtvis) så blir det lättare att hjälpa dig.

Det låter nämligen som att du har förväxlat blank förfrågning och en osynlig UC-förfrågan.

2018-08-04.png

Ser du hur det ser ut på min, dessa Blanka förfrågningarna.
Är dom listade längst ner som hos mig eller ovanför där jag har dessa med Klarna mfl?

Bilagor

• UC.jpg
    UC.jpg
    68.1 KB · Visningar: 219
Så ser det ut....vad händer om jag ansöker om ett lån via lendo tex ? vad ser bankerna?

En blank förfrågan är inte detsamma som att ansökt belopp inte syns.

En blank förfrågan är helt enkelt en förfrågan som ett inkassobolag tar utan att jag gjort någonting. Oftast innan de skickar ärendet vidare till KFM.

Alltså en blank förfrågning är riktigt jävlig att få för det innebär som någon skrev att det är ett inkassobolag som tagit det för man tror man snart får anmärkning.
Men jag är inte säker på att personen i fråga har fått en sådan, därför jag ville se printsreen för jag tänkte om det kanske var en osynlig förfrågan han hade fått.
Förstår inte varför Aasa kredit skulle ta en blank.

Du kan ju prova, jag gjorde det men det är en jäkla process och det är inte alls säkert att det går igenom.
Men du är säker att det inte är en "osynlig" UC dom har tagit på dig då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp