Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Möjligheter till samlingslån?

Det är varken blank eller osynlig UC de tagit på bilderna ovan. Det är helt vanliga kreditförfrågningar där långivaren inte uppgett för UC vilket belopp som ansökts. Detta är mycket vanligt förekommande.

Consector AB tex som absolut inte är ett inkassobolag utan rätt bra låneförmedlare tex har ju tagit en blank....hur vet jag om det är en blank eller osynlig då ?
Och när kan jag ansöka om ett samlingslån tycker ni ?
Inkost 2017 : 167000
Underskott av kapital: 64000

Det är varken blank eller osynlig UC de tagit på bilderna ovan. Det är helt vanliga kreditförfrågningar där långivaren inte uppgett för UC vilket belopp som ansökts. Detta är mycket vanligt förekommande.

Jag misstänkte också att det inte rör sig om "blanka" förfrågningar.
Det är vanliga uc:n va?

Consector AB tex som absolut inte är ett inkassobolag utan rätt bra låneförmedlare tex har ju tagit en blank....hur vet jag om det är en blank eller osynlig då ?
Och när kan jag ansöka om ett samlingslån tycker ni ?
Inkost 2017 : 167000
Underskott av kapital: 64000
En blank FF tas inte av låneförmedlare.
Blank ff är bara inkassobolag som syns och då står det ärendenummer: (följt av nummer)
Jag har tre förfrågningar från låneförmedlare och beloppet syns ej, men det är ej en blank förfrågan.
Dem ff som du visade är synliga men inte blanka.
Osynliga och synliga ff kan du se listade var för sig under kreditkollen, tryck rapport och sen skriv ut rapport

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp