Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Möjligheter till samlingslån?!

Chanserna är större att bli beviljad om du väljer att du vill samla lån då de flesta banker kommer att ha lösenkrav och på så sätt försäkra sig om att pengarna inte går till något annat. Delar inte samma åsikt som föregående skribent att de flesta sätter in pengarna på kontot, men i ditt fall med så högt kreditbetyg så kanske dina enda chanser är Remember, Avida och Nordax och dessa banker har sällan eller aldrig lösenkrav.

Jag fick resurs och collector ingen av dessa hade lösenkrav, sen vet man aldrig hur dom gör med nån annan ... jag tror collector kan ge dig nåt erbjudande vänta 1 vecka

Jag fick resurs och collector ingen av dessa hade lösenkrav, sen vet man aldrig hur dom gör med nån annan ... jag tror collector kan ge dig nåt erbjudande vänta 1 vecka

Det var väl för att du skulle lösa lån som var utanför UC, mycket privata skulder och fyllde således inte i att du ville samla lån just för att inte få lösenkrav? Du hade väl cirka 150.000 synligt på UC och vad jag förstår det som så har TS 650.000 synligt på UC.

Det var väl för att du skulle lösa lån som var utanför UC, mycket privata skulder och fyllde således inte i att du ville samla lån just för att inte få lösenkrav? Du hade väl cirka 150.000 synligt på UC och vad jag förstår det som så har TS 650.000 synligt på UC.

Det stämmer precis som du säger.

Nej så var det inte faktisk , jag ansökte faktiskt om samlingslån den enda banken som hade lösenkrav av mina alternativ var ica banken som hade på heöa summan , .... allt andra stämde @Zaozi men dom andra banker hade inga lösenkrqv och resurs gav mig hela summan och collector en mindre summa när jag ringde o fråga utan att ta en ny uc ... :)

Fick lån hos avida idag 450000. Blancolån 580000, 1 ff, inkomst 350000. 4 nollade krediter. Du borde ha god chans tycker jag.

Imorgon försvinner en förfrågan, blir spännande att se vart jag landar. Mina förhoppningar om samlingslån med mina förutsättningar är låga, dock hade det hjälp mig för att minska antalet krediter/lån & därmed snygga till betyget för att längre fram förhandla om ränta etc..
Får se om det blir att jag söker imorgon eller väntar till midsommar. Återkommer med beslut!

Hej,

nu är betyget uppdaterat, 7,1% i kreditrisk.. Ytterligare en förfrågan försvinner 29//3, funderar på om jag ska vänta till april & se till att betala ner kreditkort riktigt rejält tills dess. Känns för riskabelt att göra en ansökan nu & eventuellt inte få något erbjudande.

Tankar, någon?

tack på förhand :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp