Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Möjligheter till samlingslån?!

Hej,

Vad tror ni om mina chanser till ett samlingslån?
Totala lån; 650000:-
Totalt antal lån/krediter; 12
Uc betyg; 9.6%
Antal förfrågningar; 4 st(en försvinner nästa vecka)
Inkomst enl. Deklaration; 460000:-
Inga anmärkningar

Har haft spelproblem men vart fri i snart ett år.

vad tror ni om mina möjligheter? Finns det en chans att få samla 350000:- tror ni, eller är det kört?

Då kommer du säkerligen få napp på några 350 ska gå återkoppla gärna nästa vecak

Hoppas, hade gjort sånna enorma skillnader för mig. Dock har man ju ont i magen om man ska bränna en förfrågan eller inte. Men är verkligen i behov utav ett samlingslån för att komma på fötter. Krigat igenom snart ett år såhär nu.. väääldigt många förfrågningar försvann december/januari.

Har man större chans att få erbjudande när man söker att samla lån än att ta ett helt nytt?

Hoppas, hade gjort sånna enorma skillnader för mig. Dock har man ju ont i magen om man ska bränna en förfrågan eller inte. Men är verkligen i behov utav ett samlingslån för att komma på fötter. Krigat igenom snart ett år såhär nu.. väääldigt många förfrågningar försvann december/januari.

Har man större chans att få erbjudande när man söker att samla lån än att ta ett helt nytt?

Jag hade samma somndig hela förra året tog 330k samlingslån nu i januari vilen lättnad .... slet ihjäl mig u flera år ... hade 3ff och sökte samlingslån gör du det med det e större chans sen skickar ändå dom flesta hela summan på kontot.... det kommer gå bra vänta bara ut nästa vecka

Jag hade samma somndig hela förra året tog 330k samlingslån nu i januari vilen lättnad .... slet ihjäl mig u flera år ... hade 3ff och sökte samlingslån gör du det med det e större chans sen skickar ändå dom flesta hela summan på kontot.... det kommer gå bra vänta bara ut nästa vecka

skönt att höra att det löste sig för dig :) vad var dina förutsättningar när du fick igenom ditt?

Chanserna är större att bli beviljad om du väljer att du vill samla lån då de flesta banker kommer att ha lösenkrav och på så sätt försäkra sig om att pengarna inte går till något annat. Delar inte samma åsikt som föregående skribent att de flesta sätter in pengarna på kontot, men i ditt fall med så högt kreditbetyg så kanske dina enda chanser är Remember, Avida och Nordax och dessa banker har sällan eller aldrig lösenkrav.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp