Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Månaden har gått

i morgon har en månad passerat sedan jag fick inledande.
Vad kan jag förvänta mig nu tidsmässigt, när kan betalningsplan alt avslag beräknas komma ?
Hur såg det ut för er som fick inledande ?

Vad kan jag förvänta mig nu tidsmässigt, när kan betalningsplan alt avslag beräknas komma ?

Men, kom inte beloppet du ska betala redan vid inledandet? Är det förslaget till skuldsanering du menar?

Men, kom inte beloppet du ska betala redan vid inledandet? Är det förslaget till skuldsanering du menar?
Jag ska betala första gången i januari. Jag menar vidare handläggning.
Heter det inte betalningsplan ?

Förslag till skuldsanering med betalningsplan alt förslag till skuldsanering utan betalningsplan

Ett par tre månader är normalt tror jag. Dom har ju en god stund på sig att anmäla fordringarna

För mig tog det ca 2 månader innan förslaget skickades ut efter att jag fick inledandet och sen ungefär en månad tills jag fick besked om att en hade motsatt sig och sedan ca 2 veckor ytterligare innan besked att jag blev beviljad.

Okej, tack.
Då kan jag räkna med att förslaget kommer i januari.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp