Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
God Jul och Gott Nytt År ! ✨️
Mitt mål 2023 är att få en stabil ekonomi, och hålla budget. Förhoppningen är en ny lägenhet, men det kräver ju att det finns ledigt där jag vill bo, så lite mer av en önskan än ett mål.
Mitt mål är att i september/oktober ha flyttat till en billigare lägenhet (bor nu i nyproducerad tvåa), ha omvandlat nuvarande inkassoskulder till ett långvarigt banklån, och sedan vid nyåret 2023 vill jag äntligen kunna gå en dag eller en hel vecka eller en hel månad utan att behöva ägna en enda jäkla tanke åt mina skulder.
God Jul! Mitt mål för 2023 är att köpa en lägenhet och sen fortsätta jobba med mig själv och mitt beroende sen även att bli helt tillfredsställd med mig själv hade varit en fin bonus
God Jul!
Ska först och främst, som många andra, minska på skulderna. Inga fler dumma impulshandlingar vilket borde få bort ångesten över ett tomt konto i mitten på månaden. Sen ska jag jobba med mig själv och försöka träna på det här med att ha tålamod.