Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mål 2025

Hej på er!

November månad är här med stormsteg och snart är 2024 slut så för att lyfta detta igen undrar jag:

- Vad har ni för mål under 2025?

Jag kan börja och säga att jag just nu faktiskt bara har ett mål.. Eftersom jag har npf barn och sjukskrivning för utmattning bakom mig så är mitt mål att jag MÅSTE bli bättre på att ta hand om mig själv, om det så bara är en promenad eller sova middag när möjlighet finns så är det någonting jag absolut måste bli bättre på.

Vad har ni för mål? Dela gärna med er :)

Kram på er!

Hej på er!

November månad är här med stormsteg och snart är 2024 slut så för att lyfta detta igen undrar jag:

- Vad har ni för mål under 2025?

Jag kan börja och säga att jag just nu faktiskt bara har ett mål.. Eftersom jag har npf barn och sjukskrivning för utmattning bakom mig så är mitt mål att jag MÅSTE bli bättre på att ta hand om mig själv, om det så bara är en promenad eller sova middag när möjlighet finns så är det någonting jag absolut måste bli bättre på.

Vad har ni för mål? Dela gärna med er :)

Kram på er!
Jag har bara ett mål också-att överleva.

Fortsätta att säkra min ekonomi. Jag har nått mitt mål om att ha 100k i marginal i fonder, men jag ska ta ut dem och börja från början.

I 2025 ska jag bygga upp min buffert bättre, och målet är att återbygga mitt fondinnehav.

Ta körkort – ungefär 30 år för sent.

Köpa en bil.

Fortsätta att säkra min ekonomi. Jag har nått mitt mål om att ha 100k i marginal i fonder, men jag ska ta ut dem och börja från början.

I 2025 ska jag bygga upp min buffert bättre, och målet är att återbygga mitt fondinnehav.

Ta körkort – ungefär 30 år för sent.

Köpa en bil.
Då är vi två som kan ha körkort som mål under 2025 (typ nära på 30 år försent här med) ^^

Köra på som idag typ.
Hoppas på skuldsanering under april/maj.
Eventuellt få sålt bostaden så det underlättar lite med min skusan ansökan. Mäklaren kommer hit nästa vecka.

Blir pappa till barn #3 så det är spännande och kommer försöka spendera lite tid hemma med familjen.

Skulle vilja skriva att bli skuld fri!

Men för att vara realistisk så:
1: Börja jobba på mitt psykiska mående som gått enormt utför senaste 2 månaderna.

2: Bli mer öppen mot min familj!

3: Fortsätta beta av mina skulder i samma aggressiva takt som under 2024

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp