Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mål 2025

Fortsatt god hälsa genom att vara snäll mot min kropp och själ är vad kommer prioriteras även 2025. För att rädda ekonomin från att totalt kraschlanda kostade verkligen på med bl.a sämre hälsa som följd. Nu är ekonomin sedan några år åter stabil och ett regelbundet sparande har också gett en trygg buffert. Så behålla hälsan är nu prio nr:1.

Så det fanns ju ett bra liv efter kfm, det trodde jag inte när det stormade som värst.

1. Mer tid med familjen
2. Konsumera mindre
3. Ingen alkohol
4. Motionera
5. Nå scratch i golf
6. Amortera 240K

1. Har gått ner 25 kilo sedan maj 2024, så målet är att behålla vikten.
2. Spara buffert.
3. Räkna ner på skuldsaneringen, i augusti är det två år av saneringen och ett år av betalningar kvar.
4. Gifta mig.
5. Må så bra som möjligt.

1. Har gått ner 25 kilo sedan maj 2024, så målet är att behålla vikten.
2. Spara buffert.
3. Räkna ner på skuldsaneringen, i augusti är det två år av saneringen och ett år av betalningar kvar.
4. Gifta mig.
5. Må så bra som möjligt.
Bra jobbat !

Ett åt kvar med saneringen är inget ! Så bra du fick 3 år!
Va hade du som förutsättningar när du fick beviljad sanering?

Bra jobbat !

Ett åt kvar med saneringen är inget ! Så bra du fick 3 år!
Va hade du som förutsättningar när du fick beviljad sanering?
Jag fick fyra år, men det har gått så sjukt fort att det känns som tre.

Jag hade 1.3 mkr i skulder. Spelberoende. Försökte själv betala av allt genom att jobba typ jämt. Men det gick inte, så släppte allt i januari 2022. Ansökte i maj samma år och fick inledande i augusti. De ansåg att jag gjort allt jag kunnat för att betala och såg en klar brytpunkt i beteende och lån.

Mina mål 2025
Få igenom skuldsanering.
Spara ihop en buffert.

Jag kommer kanske på fler sen men lyckas jag med dessa två är jag mer än nöjd.
Jag gav upp i somras och släppte alla mina skulder, sökte skuldsanering och informerade chefen. Det bästa jag gjort, jag har faktiskt inte mått så här bra på många år.

Vad roligt att ni är så många som redan satt upp mål.
Jag håller med @Terry_ att vi absolut ska hålla tråden vid liv och göra oss en uppföljning på hur de går, kanske skulle slå en notis i kalendern runt sommaren för att kunna följa upp oss ! :D

Jag har ännu inte känt att jag har något behov av fler mål just nu. Hälsan i första hand!
Kämpa på alla krigare!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp