Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Lyxfällan IGÅR !

Skattepengar går inte till skuldsanering dock, annat än till handläggarnaa löner

Visste detta oxå, men till syvende & sist, så drabbas väll likväl allmänheten av skuldsaneringarna genom högre ränte nivåer generellt på lån för att borgenärerna ska minska sina förluster på oss ”dåliga betalare”... :(

Precis som allmänheten drabbas utav rökare som hamnar på sjukhus och kostar 10 gånger mer än folks skuldsanering.
Eller precis som allmänheten drabbas utav invandring.
Eller som allmänheten drabbas när ett rattfyllo skadar sig när han kör full.
Eller som allmänheten drabbas när någon överviktig äter godis och annat onyttigt och hamnar på MAS med hjärtproblem.
Eller Lasseman om han skulle jobba så mycket för att tjäna mer stålar men istället blir utbränd.
And so on ;)
Dessutom har både jag och du skattat så mycket genom åren Kimsan att vi nästan förtjänar att få våra skulder nollade :D

Precis som allmänheten drabbas utav rökare som hamnar på sjukhus och kostar 10 gånger mer än folks skuldsanering.
Eller precis som allmänheten drabbas utav invandring.
Eller som allmänheten drabbas när ett rattfyllo skadar sig när han kör full.
Eller som allmänheten drabbas när någon överviktig äter godis och annat onyttigt och hamnar på MAS med hjärtproblem.
Eller Lasseman om han skulle jobba så mycket för att tjäna mer stålar men istället blir utbränd.
And so on ;)
Dessutom har både jag och du skattat så mycket genom åren Kimsan att vi nästan förtjänar att få våra skulder nollade :D
Vad har invandring med saken att göra? Hur drabbas allmänheten av invandringen?

Eller menar du mer den delen som rör brottslighet, terrordådet på Drottninggatan och dylikt?

Men det är en kostnad som JAG inte har valt. Precis som cancerpatienter som fått lungcancer för att dom röker eller alkoholister som har fått skumplever, eller godisätande människor som fått diabetes etc.

Eller menar du mer den delen som rör brottslighet, terrordådet på Drottninggatan och dylikt?

Men det är en kostnad som JAG inte har valt. Precis som cancerpatienter som fått lungcancer för att dom röker eller alkoholister som har fått skumplever, eller godisätande människor som fått diabetes etc.
Haha!
Du syftar på att du har finansierat min familj? Du tror väl inte att alla invandrare är kriminella? Hur mycket har du kostat samhället? Jag har en universitets utbildning som jag betalat av flera gånger om. Håll dina fördomar för dig själv och jag antar att det är invandrares fel för dina snedsteg med att det regnade I morse och att bussen var sen.

Haha!
Du syftar på att du har finansierat min familj? Du tror väl inte att alla invandrare är kriminella? Hur mycket har du kostat samhället? Jag har en universitets utbildning som jag betalat av flera gånger om. Håll dina fördomar för dig själv och jag antar att det är invandrares fel för dina snedsteg med att det regnade I morse och att bussen var sen.

Haha!
Du syftar på att du har finansierat min familj? Du tror väl inte att alla invandrare är kriminella? Hur mycket har du kostat samhället? Jag har en universitets utbildning som jag betalat av flera gånger om. Håll dina fördomar för dig själv och jag antar att det är invandrares fel för dina snedsteg med att det regnade I morse och att bussen var sen.[/QUOTE]

Men herregud, där va väl ingen som syftade på din familj. Vi betalar skatt i Sverige om du har missat det. Vi betalar alla till invandring, sjukvård, omsorg och en massa annat.

Det är klart att invandringen kostar skattepengar, sedan är det en helt annan fråga om man är villig att faktiskt hjälpa behövande. Jag la ingen värdering i det när jag läste Terrys första inlägg. Sedan tror jag, precis som du, att de flesta invandrare kan bli etablerade. Tyvärr har väl Skåne och framförallt Malmö fått ta emot många fler än man klarar av, det är rena kriget där nere.

Vi kan ta en annan sektor också, vi kan ta en person som exempelvis inte har barn. Denna individ betalar en del av sina skattepengar till barnomsorg - För andras barn.
Du kan ta vilket segment du än önskar i samhället så bidrar folk med arbete till att betala det. Invandring är i särklass den största kostnaden sedan kommer nog Sjukvården.
Givetvis är inte alla kriminella :)

Men jag menar på att genom sina skattepengar så "betalar" man för mycket som man själv inte har valt och då har jag personligen inga problem moraliskt med att det skattebetalare eller vanliga medborgare "drabbas" utav en skuldsanering och dylikt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp