Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

LUNAR flyttar till Morrow Bank

Någon som vet vad Lunar hade för namn registrerat som autogiro?

På kontohistoriken ligger dem under Lendify, men det är inget jag hittar i min autogirolista och kan stänga av.

Verkar vara TRUSTLY GROUP AB iaf om man kollar Historiska betalningar på banksidan.
Men de står även bakom min hemsförsäkring autogiro också, så dubbelkolla innan ni plockar bort så ni inte har annat via dem.

Misstänker att de läser på detta forum. Nu pushar de ut infon till kunderna för att syna sig själva när deras lilla tjäna extra scam gick åt h....vete.

1000009611.png

Misstänker att de läser på detta forum. Nu pushar de ut infon till kunderna för att syna sig själva när deras lilla tjäna extra scam gick åt h....vete.

Visa bilaga 4355
Hahaha jag tänkte på det med när jag fick mailet. Att antingen har de läst här eller så har deras inkorg blivit bombaderad med frågor. :p

Ingen som hittat autogirot från lunar? Jag vill inte få en slumpad dragning att bråka med

Alltid gillat morrowbank (gamla komplett) men då har jag bara nyttjat deras sparkonto.. Gör det än idag.

Tecknade deras lån(var då komplett) när jag var som mest i skiten. Kommer aldrig kunna betala av det. Utan betalar endast ränta. Är på ca 200k Men jämfört mot andra, så är månadskostnaden(lägsta belopp) 3200 och det är bara ränta. Har inte råd att pröjsa mer. Brukar lägga in 2-300 extra. Mitt mål är att lösa all annan skit jag har & sedan byta ut detta skitlån. Får skylla mig själv givetvis.

Tecknade deras lån(var då komplett) när jag var som mest i skiten. Kommer aldrig kunna betala av det. Utan betalar endast ränta. Är på ca 200k Men jämfört mot andra, så är månadskostnaden(lägsta belopp) 3200 och det är bara ränta. Har inte råd att pröjsa mer. Brukar lägga in 2-300 extra. Mitt mål är att lösa all annan skit jag har & sedan byta ut detta skitlån. Får skylla mig själv givetvis.
Vad för ränta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp