Spara sms:et som bevis. Självklart betalar du inget mer. Vill de strida får de ta fram underlag och bevisa.Kan bara ansöka om ny kredit vilket jag inte kommer göra. Är totalt omöjligt att se om jag fått 11000:- extra när jag kollar historiken på uttag och betalningar. Har fått sms att min kredit är slutbetald.
Kan de bevisa att de betalat ut pengar till dig som du inte skulle haft så kan de nog dra det långt.Kommer självklart inte betala något innan de kan visa svart på vitt att jag fått en felaktig betalning. Med tanke på hur deras tjänst fungerar och med de ockerräntor de tar ut lär det bli svårt för de att bevisa att jag inte handlat i godtro när jag använde pengarna. Frågan är bara hur långt de drar det?
Har du testat logg in igen och göra uttag ?Hej,
Jag råkade betala in både för den här månaden och nästa månad när jag var 2 dagar sen med min inbetalning.
Hade ingen aning om att Lumify lägger på nästa månads lägsta belopp innan betalningen har skett och nu blir jag nekad uttag.
Jag har aldrig blivit nekad uttag av de förut, någon annan som vart med om liknande? har de blivit hårdare helt plötsligt?
Så du HAR fått en felaktig utbetalning och du HAR använt pengarna, det är inte bara något som de hävdar utan grund?Kommer självklart inte betala något innan de kan visa svart på vitt att jag fått en felaktig betalning. Med tanke på hur deras tjänst fungerar och med de ockerräntor de tar ut lär det bli svårt för de att bevisa att jag inte handlat i godtro när jag använde pengarna. Frågan är bara hur långt de drar det?
Då är det inte någon felaktig utbetalning ?Kommer självklart inte betala något innan de kan visa svart på vitt att jag fått en felaktig betalning. Med tanke på hur deras tjänst fungerar och med de ockerräntor de tar ut lär det bli svårt för de att bevisa att jag inte handlat i godtro när jag använde pengarna. Frågan är bara hur långt de drar det?
Jag tror att du kommer att förlora denna kampen tyvärr.Jag har fått 2 utbetalningar på samma belopp men kan inte komma ihåg om det är riktigt eller ej. På frågan om pengarna används är svaret ja. Men så länge de inte skickar underlag på inbetalning och utbetalning som kan styrka att de kräver en återbetalning kommer de ej få några pengar