Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify Inkasso?

Mindre än två månader gick nu hela min skuld till Gothia, verkar inte vara lika snälla längre.

Inte roligaste att vakna upp till. Skuld på 12K som ska betalas senast 21/1. Om jag halkar i snön och slår skallen i trottoaren just nu klagar jag inte ens..

Mindre än två månader gick nu hela min skuld till Gothia, verkar inte vara lika snälla längre.

Inte roligaste att vakna upp till. Skuld på 12K som ska betalas senast 21/1. Om jag halkar i snön och slår skallen i trottoaren just nu klagar jag inte ens..
Det var samma för mig, men jag mailade Gothia och bad om en avbetalningsplan som de gick med på. Så testa det! De är inte omöjliga!

Det var samma för mig, men jag mailade Gothia och bad om en avbetalningsplan som de gick med på. Så testa det! De är inte omöjliga!

Tack för lite hopp! Jag skickade precis iväg ett mail i hopp om att kunna göra avbetalningsplan fram tills skatteåterbäringen, vi får se..

Fick från dom med att en summa ska betalas den 21 dock inte så hög men ändå

Om dom nekar till att ge mig någon avbetalningsplan, går detta isåfall direkt till KFM om jag inte kan betala?

Om dom nekar till att ge mig någon avbetalningsplan, går detta isåfall direkt till KFM om jag inte kan betala?
Ja Gothia brukar vara rätt snabba med att skicka till kronofogden om man missar första betalningen

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp