Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify hotar med kronofogden

Skulle betala 7000 idag men är 2 dagar sen och nu när jag ska betala är fakturan på 14k.....vad fasen ska man göra. Omöjliga amorteringplaner. Vad händer om jag betalar in den gamla fakturan? Kommer dom ändå ringa hela tiden och kräva 14k eller ska jag vänta till nästa månad med att betala?

Lumify borde va nått Fairlo skulle lägga till på lösa. För det är fan det värsta företaget... usch

Vidriga är dom. Får se om det går att prata med dom eller om jag får släppa det till inkasso jag med. Ska isåfall tala om för dom hur värdelösa dom är som långivare.

Vidriga är dom. Får se om det går att prata med dom eller om jag får släppa det till inkasso jag med. Ska isåfall tala om för dom hur värdelösa dom är som långivare.
Lider med dom som jobbar på den kundtjänsten haha. Men känns som det är ett inhyrt företag med tanke på nummer generatorn när dom terroriserar

Skulle betala 7000 idag men är 2 dagar sen och nu när jag ska betala är fakturan på 14k.....vad fasen ska man göra. Omöjliga amorteringplaner. Vad händer om jag betalar in den gamla fakturan? Kommer dom ändå ringa hela tiden och kräva 14k eller ska jag vänta till nästa månad med att betala?
Är det möjligt och lagligt att lägga på 7000 kr för två dagar ??
Inte klokt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp