Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Lumify hotar med kronofogden

Grymt. Härligt att du fick en bra plan direkt och att totalsumman ändå inte ökat så mycket!
Ja, det känns verkligen toppen. Då kommer jag hinna släcka dem andra två inkasso ärendena till feb om jag jobbar på som jag gör nu. Sen tar jag tag i nästa.

Härligt! Förstår att du känner dig lättad. Just med Gothia är det avgörande vem som svarar när man ringer.
Känns verkligen fantastiskt. Var verkligen inställd på det värsta. Men nu känns det som att jag kommer att kunna släcka även denna tidsnog ☺️

Även jag kommer släppa min skuld hos lumify. Har inte råd att betala in 8.900:- just nu. Har en skuld på 46k hos dom.
Va tror ni avbetalningsplan kan bli hos inkasso, är det Gothia ?

Jag har lite mindre än hälften av din i skuld och betalar 1000 kr/ månad men det är tillfälligt bara i 6 månader måste höja sedan och då vet jag inte vad det blir för summa de kommer godkänna .

Även jag kommer släppa min skuld hos lumify. Har inte råd att betala in 8.900:- just nu. Har en skuld på 46k hos dom.
Va tror ni avbetalningsplan kan bli hos inkasso, är det Gothia ?
Jag har släppt mitt. Det låg på 34.000. Jag betalar 1000kr i månaden i 6 månader för att jag ska kunna betala av mina andra ärenden. Därefter ska jag höja. Dem var väldigt trevliga och samarbetsvilliga jämtemot mig.

Har valt att släppa min med, gått 15 dagar nu. Dom ringer från ca 3-5 olika nummer varje dag

Har valt att släppa min med, gått 15 dagar nu. Dom ringer från ca 3-5 olika nummer varje dag
Mitt går vidare nästa vecka och jag orkar snart inte med deras terror! Tidig morgon, sena kvällar och helger. Fast jag varit i kontakt med dem massor av ggr

Mitt går vidare nästa vecka och jag orkar snart inte med deras terror! Tidig morgon, sena kvällar och helger. Fast jag varit i kontakt med dem massor av ggr
Hur stor skuld har du hos dom?
Min är på 47k nu och dom vill ha in 9.000:- som lägst

Förstår er det är helt sinnesjukt hur dom beter sig... lider med er hoppas ni slipper dom

Fort som möjligt. Stackars jävlar som jobbar på kundtjänst där... mardröms jobbet haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp